Gå til innhold

vil avslutte aap før saksbehandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

saksbehandleren vil at vedtaket om aap vare ut juni måned, men selv føler jeg helt ferdig avklart og vil avslutte før, ønsker ikke mer hjelp eller støtte da jeg nå både vil og klarer meg selv, det må da være mulig å kunne avslutte før man ønsker?



Anonymous poster hash: 71f61...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

saksbehandleren vil at vedtaket om aap vare ut juni måned, men selv føler jeg helt ferdig avklart og vil avslutte før, ønsker ikke mer hjelp eller støtte da jeg nå både vil og klarer meg selv, det må da være mulig å kunne avslutte før man ønsker?

Anonymous poster hash: 71f61...899

Ok, har du jobb da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har jobb, har ordinær lønn og får ikke støtte fra NAV, har ikke fått det på et halvt år. Skjønner ikke hvorfor jeg må "stå" i vedtaket på papiret.



Anonymous poster hash: 71f61...899
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å krysse av for det på meldekort, eller la være å sende?

Anonymous poster hash: e7229...880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tror det må bli løsningen, at jeg krysser av for det på meldekortet, at jeg ikke vil stå i NAVs system de neste to ukene eller hva det står. Men da kan jeg vel få andre problemer kanskje..Det må da være mulig å "melde" seg av, på det grunnlaget jeg har.



Anonymous poster hash: 71f61...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare kun en teknisk greie hos nav, og at du har plan og vedtak ut juni og derfor tenker de at det kan bare gå ut til da. Tommel opp for at du vil avslutte det og er i jobb. Trenger flere som deg! ;)

Anonymous poster hash: 3ed36...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skulle tro det ikke var noe problem når det er den veien:)

Har sendt meldekort, men da selvfølgelig ikke hatt utbetalinger siden jeg har hatt lønn, men allikevel står det at jeg er mottaker av arbeidsavklaringspenger, noe jeg synes blir feil. Tror rett og slett jeg melder meg ut neste gang jeg skal sende meldekort, det må da være lov



Anonymous poster hash: 71f61...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har jobb, har ordinær lønn og får ikke støtte fra NAV, har ikke fått det på et halvt år. Skjønner ikke hvorfor jeg må "stå" i vedtaket på papiret.

Anonymous poster hash: 71f61...899

Det er bare å krysse av for "vil ikke være arbeidssøker" på meldekortet, så burde ting være i orden.

Anonymous poster hash: 1c753...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått deg full jobb, etter å ha brukt opp sykepengerettigheter, og gått over på aap, så bør du gå av Nav så raskt som mulig, fordi du begynner å tjene opp dine sykepengerettigheter igjen.

"Et medlem som har vært helt arbeidsfør i 26 uker etter at vedkommende sist fikk sykepenger fra trygden, får igjen rett til sykepenger fra trygden i 248, 250 eller 260 sykepengedager. "

http://compendia24.no/compendia24/personal.nsf/content?ReadForm&page=COMH-7L4BV2&resource=TVAD-7LXBN5



Anonymous poster hash: f39c8...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker at det bare er fordeler for meg å få avsluttet dette, men møtte altså motstand fra saksbehandler, som nødig ville gjøre noe forhastet..Men nå er jeg utålmodig og vil videre!



Anonymous poster hash: 71f61...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg meldt meg ut via meldekortet og håper at jeg får lov til det:) Synes alt annet er rart, det må da være positivt at man ønsker å klare seg selv og vet at man ikke trenger mer hjelp



Anonymous poster hash: 71f61...899
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...