Gå til innhold

perverse kikkere med kikkert i oslo


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

opplevde noe virkelig ubehagelig i går, jeg og typenhadde pausen samtidig i fra jobben igår og bestemte oss for å møtes og spise sammen, handlet inn litt mat, og i og med at været ikke var helt duganes så ble vi sittende i bilen, like ved bestemorsstranda på hvervenbukta.. vi spiste snakket, hørte på musikk og slappet av den lille stunden vi var der.. MEN.....la merke til at det sto en bil bak helt fra i vi kom, men så ingen, syntes at han ble så rar men gadd ikke bry meg noe særlig.men etter hvert oppdaget jeg det jo selv, for bak buskene satt det faktisk en eldre mann og kikket på oss, og vi latet som ingenting, og han løp fra busk til busk med kikkerten og glante på oss, vi gjorde da ikke noe, men spennende var det visst for han. jeg gikk ut av bilen for å kaste søppelen og han ble sittende helt stille.....dermed tittet jeg mot han, og bøyde meg litt ned for å se ekstra godt og kremtet høyt, skal si deg han løp gjennom buskene...han ble borte, og vi ble sittende og snakke om dette, det tok jammen meg ikke lange studen før det dukket opp en bil som parkerte helt oppe i rumpa på oss, gikk ut og rundt bilen vår og glante skikkelig inn... hva er dette for noe griseri? ble helt forskrekket jeg, trodde ikke slikt var lov, og trodde vel egentlgi ikke slik om mennesker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjokkert: Herre gud. Tror jeg hadde fått sjokk ja. Man vil vel helst tro at dette var "uskyldig" vist man kan kalle det det. En kikker heter det. Men fy hvor ekkel følelse jeg hadde fått.

Sikkert noen som håpet på å få se noe da, usj......blir kvalm av bare tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Mye rare folk - mest komisk er det jo i dette tilfellet.

Folk må jo få lov til å løpe rundt med kikkerten sin og se på hva de vil - om det er fugler eller folk som sitter og spiser lunsjen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

:hoho:

Hvor var dette, da? Kan det ha vært et eller annet "klinested" eller noe?

Hadde nok bare gått bort til fyren tror jeg, og spurt om han så noe interessant. En må jo bare le av slikt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd noe slikt men tvers over veien der vi bor, i et byggefelt rett på utsiden av sentrum i Halden er det en gammel dame som stirrer ut av vinduet hele tiden. Hele den delen av byggefeltet vi bor i består av HABO leiligheter. En gang ringte hun til HABO og klaget på parkeringen vår! HVA I ALL VERDEN HADDE HUN MED DEN Å GJØRE??? :evil:

Hun er kjent for kikkingen og klager så fort hun kan hvis det noe hun ikke er fornøyd med. Tviler på om HABO bryr seg om henne lenger...Noen folk er bare syke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk har ikke lov å titte på andre mennesker med kikkert' date=' det er straffbart![/quote']

Ja, det hørtes smart ut. I hvilken paragraf er dette forbudet nedfelt?

Kanskje kikkert-politiet bør ta seg en runde og sjekke at alle kikkerter brukes i henhold til loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er jo folk som blir dømt for kikking. Paragrafer på dette området er jeg ikke sikker på om finnes, men dette med å observere andre med kikkert etc innebærer jo at man forstyrrer/invaderer privatlivet til folk, og det sier seg jo selv at ikke er lov. Vanskelig å ta enkelttilfeller, men har f.eks. hørt om en fyr som har holdt på med å snike seg inn til vinduene til naboene om kveldene når det er mørkt ute, for å kikke inn i stua til folk. Dette fikk han bøter for. Så, det er vel ikke direkte fritt fram for kikking heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

hadde det kommet noen som hadde kikket slik så tror jeg bare hadde spilt med og gitt han skikkelig show, også gått ut og rundhjult han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...