AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 hei. jeg går på oralcon p-piller og har tullet fælt med det siste p-pille brette. vet at jeg har glemt flere og at det da har gått over 12 timer før jeg har husket å tatt den glemte p-pillen. og fant ut i dag at jeg burde vært ferdig med det siste brette i starten av april. er det stor sjanse for at jeg kan ha blitt gravid ? har mistet mensen pga disse p-pillene så er vanskelig å si. men har forferdelige ømme brystvorter. Anonymous poster hash: 1ed80...f20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå