AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Hvordan pleier og liker du best å kline? Med tunge, uten tunge, tunger som sirkler, leppebiting, nussing, få høre deres foretrukne klinestil - både menn og damer! Anonymous poster hash: e0925...b40
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: 23344...11d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Fordi det er gøy vel! Alle har forskjellige klineteknikker og klinepreferanser, og på KG er det tråder om alt mulig så hvorfor ikke en klinetråd for å se mangfoldet? Anonymous poster hash: e0925...b40 2
Gjest UngMann1986 Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Den store klinetråden? Ambisiøs tittel... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Haha, TS, jeg syns det er en topp tråd og bidrar gjerne. Mitt ideale kyss begynner forsiktig og utvikler seg. Tunge etter hvert, men selvfølgelig ikke for mye. Litt småbiting i leppa. Vi bytter på å ha kontroll, og stryker hendene gjennom hår og rygg. Også avsluttes det ganske mykt. Anonymous poster hash: 14f2b...a0f 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor lurer du på det?Anonymous poster hash: 23344...11d Fordi noen planlegger å overrumple deg med et kyss, og derfor vil vite hva du liker selvfølgelig,..... ;-)Anonymous poster hash: e71dc...bde
Gjest Minesveiper Skrevet 30. april 2015 #9 Skrevet 30. april 2015 Uten tunge, men kan være gøy å erte henne litt med tungen. Liker også nussing
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #10 Skrevet 30. april 2015 Hater å kline. Anonymous poster hash: 23344...11d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Kommer helt an på..... hvis jeg vil bli ordentlig opphisset må mannen vise lidenskap i sine kyss. Gjerne tunge, men på en litt mer teasing måte. Sleike litt på leppene mine (og jeg på hans), bite litt i leppene på hverandre, kjenne hendene hans ta i mine forskjellige kroppsdeler litt småhardt, og ellers litt mer "klining" - men ikke på en tenårings klinemåte Ellers elsker jeg lange gode nuss på daglig basis, gjerne uten tunge, noe gubben også liker Må faktisk si at kliningen vår har blitt MYE bedre de siste månedene, og vi har vært sammen noen år nå det kommer helt sikkert av at jeg sa ifra akkurat hvordan jeg likte det egentlig.... Anonymous poster hash: fd877...79b
avida30 Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Jeg liker kyssing, ikke klining, bruker sjeldent tunga mer enn på leppene og hater om jeg får en tunge inn i munnen xD
Gjest Godjente Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Jeg liker både kyssing og skikkelig klining med tunge. Gjerne begynne forsiktig med litt kyssing på leppene , så litt tunge og myke bevegelser, etterfulgt av mer tunge og litt mer grådigere
SardintrollReturns Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg elsker aggressiv råklining, men med en myk start, med forsiktig kyssing, og så tar det seg opp.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 åh, jeg klina med en skikkelig god en i natt! det var seriøst helt .. ja. fantastisk. tror det er den beste jeg har klina med! var ikke særlig annerledes måte enn hvordan jeg kliner med andre på, men det var bare så sykt mye bedre likevel. føltes nesten som leppene mine hadde funnet min match. hahaha neida. men jo. starta ganske rolig, uten tunge tror jeg, også ble det mer intenst og med tunge etterhvert. klarer ikke beskrive det men det var seriøst perfekt klining. ah, håper jeg får kline med han igjen! ble helt bortevekk når vi klina, følte jeg var i en annen verden. sykt digg! men ja. jeg foretrekker en del tunge faktisk, men ikke overdrevent. og liker å starte rolig og mykt uten tunge, også bygge det mer opp med etterhvert med tunge, tunge med sirkler og mer intens klining. også gjerne avslutte litt mykt igjen, og ikke minst holde på en liten stund, ikke bare sånn kjapp klinings. Anonymous poster hash: 13a29...e3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå