AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg er altså litt amøbe når det kommer til dette med bruk av internett og målemengde. Jeg ser jo på internett og mobilplaner at de har oppgitt ulike mengder GB som er inkludert - 3, 5 osv. Spørsmålet mitt er om noen kan gjøre et forsøk på å "oversette" dette til reellt bruk? Hva man faktisk bruker når man sjekker epost, sjekker instagram, chatter på whatsapp til litt større konsum som å se youtube-videoer eller Netflix? Et slags anslag for hva en aktiv mobilbruker bruker på en måned, så godt det lar seg gjøre...? Anonymous poster hash: f6f03...04c
79kreps Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 http://www.dinside.no/917643/hva-faar-jeg-for-n-gigabyte
bobler Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 (endret) har du ikke en tabell om forbruk når du går på mobildata instillingene? Endret 30. april 2015 av bobler
drue Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 (endret) Jeg er altså litt amøbe når det kommer til dette med bruk av internett og målemengde. Jeg ser jo på internett og mobilplaner at de har oppgitt ulike mengder GB som er inkludert - 3, 5 osv. Spørsmålet mitt er om noen kan gjøre et forsøk på å "oversette" dette til reellt bruk? Hva man faktisk bruker når man sjekker epost, sjekker instagram, chatter på whatsapp til litt større konsum som å se youtube-videoer eller Netflix? Et slags anslag for hva en aktiv mobilbruker bruker på en måned, så godt det lar seg gjøre...? Anonymous poster hash: f6f03...04c Skal du se på Youtube-videoer og Netflix kan GBene gå fort. Dropper du det, vil 3 GB holde fint, det er kanskje til og med for mye. Jeg har 406 MB igjen for denne måneden, neste fakturaperiode starter på onsdag eller torsdag. Jeg har sett noe på Youtube på mobilnett, og da forsvant det ganske fort altså. Det kommer jo også an på hva slags kvalitet du har på videoene. HD tar f.eks. mer av mobildataen din enn det en video av dårligere kvalitet vil. Endret 30. april 2015 av drue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå