AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Er det sånn st ideelt sett bør vekten være lik det du er i høyde +/- 5 kg? Altså jeg som er 173 cm og veier 69 kg har en passe vekt til høyden min? Veier en 60 kg bør høyden være 160cm +/- 5 kg?Anonymous poster hash: 169d0...007
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Jeg er 160 høy og hadde jeg veid 60 kg hadde jeg sett rimelig feit ut. Veier nå 53 og ser normal slank ut.Anonymous poster hash: 2e624...e40 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Nei, det stemmer ikke, går ikke an å gi sånne tall da det kommer helt an på hvor mye prosent muskler man har osv osv.Anonymous poster hash: 1357c...d61
Gjest chisandra Skrevet 30. april 2015 #5 Skrevet 30. april 2015 Virker helt perfekt, ts - men det er som andre sier helt umulig å svare på, siden vi er så forskjellige i kroppsbygning etc. Se på mybodygallery hvor forskjellige folk med noenlunde samme vekt/høyde ser ut.
pantora Skrevet 30. april 2015 #6 Skrevet 30. april 2015 Det har jeg aldri hørt før, men det stemmer nok uansett ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #7 Skrevet 30. april 2015 Takk for svar. Da var den myten avlivet. Jeg et fornøyd med vekten min. 65-69kg trives jeg best. Anonymous poster hash: 169d0...007
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er 170 og 64 kg, føler meg feit. Veide 48 før, men la på meg masse av medisiner. Var naturlig tynn, slanka meg ikke og overtrente ikke. Vil ned til 55, ikke lett når man er alvorlig syk. Sukk. Anonymous poster hash: ce77f...c99
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er 160 høy og hadde jeg veid 60 kg hadde jeg sett rimelig feit ut. Veier nå 53 og ser normal slank ut.Anonymous poster hash: 2e624...e40 slank? jeg veier 51 og er 172 og ser normal ut Anonymous poster hash: 47ffc...701
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 slank? jeg veier 51 og er 172 og ser normal ut Anonymous poster hash: 47ffc...701 Herregud a, du er undervektig ifølge BMI-kalkulator da, men alle bærer jo vekt forskjellig, så ganske håpløst egentlig å sammenlikne sånn.Anonymous poster hash: 1357c...d61 1
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Høyde minus 110. Er man normalt trent er dette er grei regel. F.eks. 1,70 cm og 60 kg.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Da er jeg overvektig siden jeg veier 64 og er 170... Bruker 36 i klær og 38 om det er smått i str, men tydeligvis overvektig likevel. Anonymous poster hash: ce77f...c99
Fame Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Høyde minus 110. Er man normalt trent er dette er grei regel. F.eks. 1,70 cm og 60 kg. Det var da voldsomt 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Høyde minus 110. Er man normalt trent er dette er grei regel. F.eks. 1,70 cm og 60 kg. Nei. Jeg er 160 og da jeg veide 51 kg var jeg ubehagelig tynn! Min kropp føles friskere med en vekt mellom 55-60 kg! En ugrei regel, som kan ødelegge synet på egen kropp...Anonymous poster hash: eb3c9...9d0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Høyde minus 110. Er man normalt trent er dette er grei regel. F.eks. 1,70 cm og 60 kg. Jeg har aldri hørt om denne regla før. Å være 170 cm høy og veie 70 kg har jeg derimot hørt om, og synes er en grei "regel". Anonymous poster hash: 2f69f...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Og forresten, det er galskap å si at man er feit hvis man veier 60 kg. Med mindre man er kortvokst er ikke 60 kg mye i det hele tatt. Det er ikke rart det er kroppshysteri hvis 60 kg regnes som mye. Anonymous poster hash: 2f69f...ce3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå