Gå til innhold

runke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

må man være tent før man runker for å få orgasme?

når man får ståpikk skal man bare fortsette og gni huden frem og tilbake

Anonymous poster hash: 349ba...0c4
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

er du han samme fyren som lurte på om sæd var usynlig?

AnonymBruker
Skrevet

er du han samme fyren som lurte på om sæd var usynlig?

Jammen er det det? Når jeg tar på meg selv om natta så kommer det noe vått ut. Men på morran er det borte. Er da sæd usynlig?

Anonymous poster hash: 6632e...0f7

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jammen er det det? Når jeg tar på meg selv om natta så kommer det noe vått ut. Men på morran er det borte. Er da sæd usynlig?

Anonymous poster hash: 6632e...0f7

Prøv litt hardere.

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Jeg er ikke samme person som trodde sæd var usynlig, men kan dere svare på spørsmålet?

Skrevet

Tror det blir vanskelig å runke om du ikke er kåt, TS. :P Og da er det vel bare å dra den frem og tilbake til det blir godt og vått.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

den gangen jeg greide og få orgasme lå jeg i sengen og leste nyheter, ganske sikker på at jeg ikke var kåt da. Å ja er helt sikker på det var orgasme, fikk mye sæd ut og en utrolig deilig følelse

AnonymBruker
Skrevet

Hva med folk som gjør det i dusjen?

Tenker de på noe da og blir kåte?

Skrevet

den gangen jeg greide og få orgasme lå jeg i sengen og leste nyheter, ganske sikker på at jeg ikke var kåt da. Å ja er helt sikker på det var orgasme, fikk mye sæd ut og en utrolig deilig følelse

Ser den, har fått en og annen spontan-orgasme selv, er riktignok en del år siden nå da.

AnonymBruker
Skrevet

Det var min første orgasme jeg fikk

Så det var ikke en vanlig orgasme? Jeg runket under dyna.

Så man skal være kåt før man begynner med og dra forhuden frem og tilbake altså?

Skrevet

Hva med folk som gjør det i dusjen?

Tenker de på noe da og blir kåte?

Ikke nødvendigvis, men du vet, masse såpeskum som gnis mellom bena kan føles deilig, og da kan det skje ting. ;)

Så man skal være kåt før man begynner med og dra forhuden frem og tilbake altså?

Klart, om du ligger og drar i og leker med den uten å være kåt, vil jeg tro at du vil bli det.

Får jeg spørre om alder, TS? :)

AnonymBruker
Skrevet

18

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde nå i stad mens jeg var i dusjen og få orgasme men fikk ikke. Dro forhuden frem og tilbake i mange minutter uten noe som skjede men fikk ståpikk

Skrevet

Prøvde nå i stad mens jeg var i dusjen og få orgasme men fikk ikke. Dro forhuden frem og tilbake i mange minutter uten noe som skjede men fikk ståpikk

Ståpikk vil du få uansett når du drar og koser med den. Du må nok tenke eller se på noe som gjør deg kåt for at det skal gå for deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er å bli kåt?

AnonymBruker
Skrevet

Hawt sexual advices just for you. Spezial prize:

1. Ikke start fra slapp tilstand. Utnytt muligheten når det er stivt allerede.

2. Å "dra forhuden fram og tilbake" er meningsløst. Tenk på hva det er du "simulerer". Et fast grep må til. Forhuden er bare håndtaket.

3. Ikke noe poeng i å kjøre på uten at du er kåt allerede. Hvis du ikke har noen idé om hva som skal til for det er du ikke klar. Vent litt. Ting kommer når de kommer. Ingen hast. It's all about urges, man, URGES.

4. Like seriously, onani er det siste i verden du skal stresse med. Take it easy.

Anonymous poster hash: c94b1...736

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet noe som tenner meg altså

Skrevet

Tror det blir vanskelig å runke om du ikke er kåt, TS. :P Og da er det vel bare å dra den frem og tilbake til det blir godt og vått.

🙈🙉🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...