Gå til innhold

Lære brudevalsen...


10.08.02

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har et tips om hvordan man kan trene på brudevalsen hjemme i stua? Tenker da først og fremst på om det finnes noe sånt som "lær deg selv video" eller et program vi kan laste ned fra internett.

Dagen nærmer seg med stormskritt og føler fremdeles at jeg er utsyrt med 2 venstrebein :o Kan noen hjelpe meg?

Mvh

E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få noen som kan vals til å lære dere/ deg det.

Det er det beste tipset jeg har, eller gå å ta et par dansetimer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å bare øve og øve på egenhånd? Vi kan absolutt ikke danse vals, men vi lærte noen trinn vi kunne øve på at mine kommende svigerforeldre. Vi tråkker litt hjemme innimellom, men er absolutt ikke flinke. Men øvelse gjør mester og det smarteste er nok å bare trene seg litt frem etter ulike valser. Forøvrig må jeg legge til at vi ikke tar denne valsen så fryktelig seriøst da, gift har vi jo blitt uansett hvor dårlig vi danser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt valsen går feilfritt med " tungt- lett-lett" skal du ikke bry deg så mye med. Var i et bryllup nå i mai, og de danset helt vanlig til valsetakten og jeg tror ikke det var så mange som kommenterte det :blunke:

Dans som dere kan, men hvis dere vil lære vals, må det vel være best å lære av noen som kan allerede. Hva med mor og far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Vi fikk lånt oss en video (gammel i fra Bårdar), så de finnes. Vi klarte oss noenlunde på selve dagen. Ikke perfekt, men det spilte ingen rolle.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...