AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har hatt lav Ferritin lenge, og jerntilskudd hjelper litt om jeg tar det lenge nok. Tåler kun lavdose preparater, type Hemofer. Særskilt etter graviditet har jeg slitt ordentlig med dårlig form grunnet lav Ferritin, og merker bedring med tilskudd. Men, det tar utrolig lang tid å få litt opp- og synker raskt igjen til for lave nivåer straks jeg droppet tilskudd. Jeg tar opp alle andre vitaminer/mineraler greit(har hatt noen mangler som er rettet opp)- jern derimot, det virker ikke funke helt. Er det noen som har erfaring med dette? Jeg vet hva slags råd man skal følge, det bare fungerer ikke bra nok.Anonymous poster hash: e2a08...3ae
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Har vel ikke noen gode råd, men sliter med det samme selv. Tar dobbel dose jerntabletter, og klarer da såvidt å kreke meg over grenseverdien. Jeg merker imidlertid ingen forskjell når det gjelder formen, er i grei form uansett. Har hørt at det finnes injeksjoner med jern som man kan ta. Fastlegen min sa at det var dyrt og at man måtte gjøre det flere ganger, så han anbefalte det ikke til meg. Men kanskje du kan undersøke med legen din likevel? Anonymous poster hash: b8199...956
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå