Gå til innhold

Blemme lignende på vagina

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg oppdaget for 3 dager siden at det svei litt nedentil på siden mellom vagina og rompa. Jeg trodde først det kunne være st jeg har kuttetet meg da jeg shavet meg?

Dag nr 2 merket jeg at det var to klumper nesten litt sånn kvise aktig. Idag er det blitt litt flere små "klumper" den ene ser ut som en blemme de andre er på en måte åpne små rød saker. Hehe det er ikke så lett å forklare. Det er ikke spesielt vondt, men mer sånn løpende og litt sårt når man tørker seg etter å ha risset hvis papiret kommer nær..

Bare er det noen som har opplevd noe lignende? Kan det komme av at jeg bruker g-streng hele tiden? Tenkte å dra til legen hvis det ikke blir borte i løpet av helgen.

Anonymous poster hash: 4f4f5...910

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herpes, kanskje. Har du hatt ubeskyttet sex?

Anonymous poster hash: 77acd...561
  • Liker 4
Skrevet

Herpes eller kjønnsvorter?

AnonymBruker
Skrevet

TS her;

Jeg hadde herpes for mange år siden i 09 mener jeg. Jeg hadde kun ett utbrudd den gangen. Dette er nå 6 år? siden. Og etter det jeg har lest på "dr Google" hvis man får ett nytt utbrudd kommer i løpet av 6mnd til 1 og et halv år.

Dette her klør veldig når man først tar på det ellers merker jeg at det er noe der. Det er også blitt litt mer idag enn det var igår

AnonymBruker
Skrevet

Har fast partner, de siste 5 årene

AnonymBruker
Skrevet

TS her;

Jeg hadde herpes for mange år siden i 09 mener jeg. Jeg hadde kun ett utbrudd den gangen. Dette er nå 6 år? siden. Og etter det jeg har lest på "dr Google" hvis man får ett nytt utbrudd kommer i løpet av 6mnd til 1 og et halv år.

Dette her klør veldig når man først tar på det ellers merker jeg at det er noe der. Det er også blitt litt mer idag enn det var igår

Du blir aldri kvitt herpesviruset, det ligger alltid latent i kroppen din om du har pådratt deg det.

Ta deg en tur til legen og få medisiner. Du har et herpesutbrudd akkurat nå, men det kan lindres og forebygges.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og samboeren din bør informeres. Ikke alle får utbrudd selv om de har herpes, men han har mest sannsynlig underlivsherpes siden du har hatt sex med ham i fem år, uavhengig av om du har hatt pågående utbrudd eller ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt mer sex enn vanlig i det siste?
I starten etter jeg og samboer møttes så fikk jeg plutselig en svæær kvise et sted sted mellom vagina og rumpe. Tok lang tid før den utviklet seg, så i starten virket det bare som en hard klump.

Anonymous poster hash: 45343...31d
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt mer sex enn vanlig i det siste?

I starten etter jeg og samboer møttes så fikk jeg plutselig en svæær kvise et sted sted mellom vagina og rumpe. Tok lang tid før den utviklet seg, så i starten virket det bare som en hard klump.

Anonymous poster hash: 45343...31d

Hvis TS fikk herpes i '09 er det vel mer sannsynlig at hun har et herpesutbrudd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS;

Samboer er selvfølgelig informert, vi har heler ikke har sex de siste dagene pga dette. Da jeg ikke vet hva det er og det er ubehagelig.

Så herpes kan komme tilbake igjen etter flere år uten utbrudd? Jeg visste ikke det og trodde jeg var ferdige med det siden jeg kun fikk ett utbrudd.

Ja vi har har mer sex den siste tiden. Det starter med 2 klumper som så ble til flere blemmer, de minste er rød "sprukne" blemmer så er det en blemme der nå.

Hvis det viser seg å være ett herpes utbrudd så er jo det utrolig leit. Veldig dumt å ha ubeskyttet sex som tenåring

AnonymBruker
Skrevet

TS;

Samboer er selvfølgelig informert, vi har heler ikke har sex de siste dagene pga dette. Da jeg ikke vet hva det er og det er ubehagelig.

Så herpes kan komme tilbake igjen etter flere år uten utbrudd? Jeg visste ikke det og trodde jeg var ferdige med det siden jeg kun fikk ett utbrudd.

Ja vi har har mer sex den siste tiden. Det starter med 2 klumper som så ble til flere blemmer, de minste er rød "sprukne" blemmer så er det en blemme der nå.

Hvis det viser seg å være ett herpes utbrudd så er jo det utrolig leit. Veldig dumt å ha ubeskyttet sex som tenåring

Ja. Du har nok også smittet din partner. Gå til lege og få medisiner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen;

Blemme område er ikke på kjønnsleppene.

De er på en måte ved enden av vagina og rompa, på høyre side. Der hvor det er sånn "babyhud/myk hud".. Hvis det skulle ha noe å si

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen;

Blemme område er ikke på kjønnsleppene.

De er på en måte ved enden av vagina og rompa, på høyre side. Der hvor det er sånn "babyhud/myk hud".. Hvis det skulle ha noe å si

Nei. Gå til legen, informer din samboer om din herpes.

AnonymBruker
Skrevet

Han er informert om det, at jeg har har det og at det er noe der nå, men at jeg ikke er sikker. Leste litt mer på nettet nå også og man kan vist få utbrudd igjen etter mange år.

Men tusen takk for svar:)

Blir nok å ringe til legen nå

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som klassiske herpessymptomer. Det kan komme igjen etter mange år, det vil alltid være i nervegangene, og bryter gjerne ut om man har litt nedsatt immunforsvar pga stress e.l. Man kan få tabletter som forebygger og som kan behandle det midlertidig om man får behandling tidlig i utbruddet.

Anonymous poster hash: 74c92...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...