Gå til innhold

Russebukse-"fetisj"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med at jeg fortalte typen min at jeg er invitert til "x-russefest", uttalte han at han trodde jeg var grisesexy i russebukse. Jeg spurte om han var ironisk, eller om han hadde en "greie" for jenter i russebukse. Svaret hans var at han tror de fleste gutter har en greie for russebukse og bunad og sidestiller det med en skolejente-fetisj.

Dette har jeg aldri hørt om før. Er det sånn det er?

Jeg svarte litt "snurt" tilbake at han da må kose seg noe verre nå for tiden, hvorpå han svarte at han hadde et ønske om at JEG skulle få på meg russebuksa i løpet av mai. Er det slik at selv om han har en greie for jenter i russebukse er det ikke sagt at han sikler etter hvem som helst?

Anonymous poster hash: baf9d...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Svaret hans var at han tror de fleste gutter har en greie for russebukse og bunad og sidestiller det med en skolejente-fetisj.

....

:ler:

Kan bare snakke for meg selv, men jeg tror han er på jordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud så mye usikkerhet folk skal ha. Han er sammen med deg, ergo så vil han ha deg og ikke de andre.

Anonymous poster hash: 00357...134
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer også om jenter i russebukse, selv om det er 12 år siden jeg var russ.

Anonymous poster hash: d0910...4a9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer også om jenter i russebukse, selv om det er 12 år siden jeg var russ. Anonymous poster hash: d0910...4a9

Kan jeg spørre om hva som er greia? Skoleskjørt og bunad skjønner jeg "greia" med, men russebukse? Jeg følte meg ikke særlig sexy i russebukse.

Anonymous poster hash: baf0f...d24

AnonymBruker
Skrevet

Russebukse er sexy hilsen gutt

Anonymous poster hash: a2b94...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Han tok opp noe han tenner på og du svarer veldig negativt til dette. Hvorfor? Det er veldig kjipt om man ikke kan ta opp nye ting i sexlivet uten frykt for å bli gjort narr av. Da vil jo sexlivet bare dabbe ut fordi ingen tørr å si hva de egentlig liker.

Anonymous poster hash: a9132...238
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han tok opp noe han tenner på og du svarer veldig negativt til dette. Hvorfor? Det er veldig kjipt om man ikke kan ta opp nye ting i sexlivet uten frykt for å bli gjort narr av. Da vil jo sexlivet bare dabbe ut fordi ingen tørr å si hva de egentlig liker. Anonymous poster hash: a9132...238

Hvem har sagt at jeg svarte negativt? Ja, jeg synes det er en litt rar greie, men har overhode ikke gitt uttrykk for det til ham. Sa meg til og med villig til å ta på meg russebuksa igjen for hans skyld.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Russebukse er grusomt spør du meg, men det stoppet ikke noen russ fra å ha sex på toget sent i går kveld....

Anonymous poster hash: 5164a...d8c
Skrevet

Hvem har sagt at jeg svarte negativt? Ja, jeg synes det er en litt rar greie, men har overhode ikke gitt uttrykk for det til ham. Sa meg til og med villig til å ta på meg russebuksa igjen for hans skyld.

Ikke gitt uttrykk for det? Du var jo skikkelig snurt og frekk mot kjæresten din....!

Gjest Raindrops
Skrevet

De assosierer det sikkert med fulle jenter som er lett på tråden og ville i senga. Har aldri blitt sjekket opp så mye som når jeg gikk i russebukse, som om mitt sedvanlige "resting bitch face" plutselig hadde blitt til et gjestfritt smil.

AnonymBruker
Skrevet

Svaret var til TS

Anonymous poster hash: a9132...238

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gitt uttrykk for det? Du var jo skikkelig snurt og frekk mot kjæresten din....!

Svaret var til TS Anonymous poster hash: a9132...238

Jeg skrev "snurt". I anførselstegn. Også populært kalt hermetegn. Jeg VET at kjæresten min skjønte at jeg tullet, eller så hadde han ikke svart som han gjorde. Hvor du får det fra at jeg var frekk, det fatter jeg ikke.

TS

(Som for øvrig postet innlegg #8 også)

Skrevet

Jeg skrev "snurt". I anførselstegn. Også populært kalt hermetegn. Jeg VET at kjæresten min skjønte at jeg tullet, eller så hadde han ikke svart som han gjorde. Hvor du får det fra at jeg var frekk, det fatter jeg ikke.

TS

(Som for øvrig postet innlegg #8 også)

Kanskje fordi misforståelser skjer på nett? I HI høres det jo ut som du ble sur mannen pga det han sa

• Liker 1
Skrevet

I forbindelse med at jeg fortalte typen min at jeg er invitert til "x-russefest", uttalte han at han trodde jeg var grisesexy i russebukse. Jeg spurte om han var ironisk, eller om han hadde en "greie" for jenter i russebukse. Svaret hans var at han tror de fleste gutter har en greie for russebukse og bunad og sidestiller det med en skolejente-fetisj.

Dette har jeg aldri hørt om før. Er det sånn det er?

Jeg svarte litt "snurt" tilbake at han da må kose seg noe verre nå for tiden, hvorpå han svarte at han hadde et ønske om at JEG skulle få på meg russebuksa i løpet av mai. Er det slik at selv om han har en greie for jenter i russebukse er det ikke sagt at han sikler etter hvem som helst?

Det er utrolig hva noen menesker tenner på. Han vil nok bli tent av synet av andre jenter i russebukse også, men siden dette tydeligvis er en fetish, er det ikke noe han kommer til å være herre over. Så lenge han følger "se men ikke røre" regelen, ville ikke jeg brydd meg noe om det, men heller få på deg russebuksene når dere skal ha det hyggelig, som en liten ekstra "piff". ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, for å bruke ditt eget eksempel: Jeg ser at du sier du forstår dette med bunad og skoleskjørt. Nå er sistnevnte sjelden å se her til lands, men bunader ser man jo ofte. Er det noe verre eller i det hele tatt annerledes om han liker damer i russebukse enn damer i bunad, sånn egentlig? Det er rarere for deg, siden du ikke helt forstår hva han finner attraktivt med det, men det er jo akkurat samme saken.

Det er nok vanskelig å forklare hvorfor man liker sånt. Selv har jeg overhodet ingen "greie" for jenter i russebukse, men folk tenner jo på de merkeligste ting, og russebukse virker som en helt harmløs og uskyldig ting å like. Antagelig har det uansett mer å gjøre med egne minner og hva man forbinder russebuksene med, nemlig russetiden, enn med at en skitten rød (eller blå eller noe annet) snekkerbukse er så veldig attraktivt.

En del menn synes også det er utrolig attraktivt hvis kjæresten deres hiver på seg drakten til favorittlaget deres, og det skyldes jo ikke at de synes flerfarget polyester er det mest sexy i verden. De går jo ikke og sikler på absolutt alle kvinner iført den samme drakten av den grunn, men det er noe som er potensielt sexy. For meg blir det mye det samme som med russebuksene. Det virker i hvert fall helt fullstendig harmløst.

Anonymous poster hash: 297fc...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at selv om han har en greie for jenter i russebukse er det ikke sagt at han sikler etter hvem som helst?

Ja. Er en mann som kan tenne litt på mye rart. Bunad er blant dem. Likevel, når det er på andre er det ikke noen direkte link mellom det å se dem og de utøvende seksuelle delene av hjernen min. Det er liksom bare estetisk tilfredsstillende. Når kjæresten tar på seg bunad derimot, da er det ikke bare fint. Da er hun en ustoppelig seksuell urkraft jeg ikke kan motstå med hjelp fra alle kyskhetsbelter i verden.

Anonymous poster hash: 2e7c3...dcc

Skrevet

Hvem har sagt at jeg svarte negativt? Ja, jeg synes det er en litt rar greie, men har overhode ikke gitt uttrykk for det til ham. Sa meg til og med villig til å ta på meg russebuksa igjen for hans skyld.Anonymous poster hash: baf0f...d24

DU sa du svarte negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...