AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Jeg tror jeg har et veldig kontrollbehov, og det har ikke blitt mindre de sist mnd. Jeg har jo vært litt sånn hele livet, men nå, går jeg med mye sinne og urolighet inni meg. Jeg SKAL ha en annen jobb, og får litt krisetanker om jeg ikke blir kalt til intervju og sånn. På samme tid så tenker jeg at jeg er heldig, som slipper å gå arb. ledig. Jeg er også forelska i en fyr, og må liksom finne riktig fremgangsmåte. Skriver han ikke til meg når han er pålogget, tenker jeg, vil han ikke snakke med meg? Samme om han ikke spør om vi skal treffes, og han drar ut med andre venner, og jeg lurer på om jeg er for kjedlig? ser han meg ikke? (det er ikke sånn at vi ikke treffes) Er vel perfektsjonist.... Anonymous poster hash: 565a2...cc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå