Gå til innhold

Få ut mensenkopp


Fremhevede innlegg

Gjest marizz
Skrevet

jeg er nå på min andre "periode" etter jeg fikk mensenkoppen min. Eneste problemet er at jeg sliter enormt med å få den ut. Jeg klarer liksom ikke få vekk vakumet, og føler je hovner opp og greier etter et kvarters kamp. Er det noen som har tips? Presser på den og alt, men det er alltid en side av den som ødelegger

Hjelphjelå haha

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter om morgenen, hendene er liksom ikke helt våkne da, haha. Venter derfor med å tømme den til etter frokost, når kroppen har våknet litt. ;)



Anonymous poster hash: 3d5b3...f47
Skrevet

Hvordan er det du gjør når du skal ta den ut?

Gjest marizz
Skrevet

Jeg har nettopp tømt den nå, og slet veldig :( lurer på om jeg kan ha den til sånn 11-tiden imorgen(ettee skole)? Haha gruer meg skikkelig til å ta den ut :(

Gjest marizz
Skrevet

Jeg tar fingrene inn og presser og drar... Føler jeg prøver alt, men skulle nok hatt en hånd til

Skrevet

Jeg tar fingrene inn og presser og drar... Føler jeg prøver alt, men skulle nok hatt en hånd til

Du har antageligvis en litt for kort kopp iforhold til hvordan du er laget.

Skrevet

Det skulle jo være relativt enkelt ved å bare trykke den sammen for å få bort vakuumet? Altså klemme den sammen sånn du gjør når du skal sette den inn.

Gjest marizz
Skrevet

Jeg klemmer som bare det, men når jeg tar den inn klemmer jeg med tommelen og pekefingeren. Når jeg skal ta den ut kommer jeg linsom ikke helt til med tommelen

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er veldig trang? Tror det fungerer best om man er litt vid og løs.



Anonymous poster hash: 38a42...ae3
Gjest marizz
Skrevet

Ja, jeg er tilfeldigvis ganske trang. Men skulle tro det var mulig å få ut en mensenkopp for det om

Skrevet

Ja, jeg er tilfeldigvis ganske trang. Men skulle tro det var mulig å få ut en mensenkopp for det om

Det handler om å finne riktig kopp bare.

Skrevet

Du får den jo inn, så rart at det skal være så vanskelig å få den ut...

Gjest marizz
Skrevet

Ja:( problemet er det vakumet jeg ikke helt klarer å "løse"

Skrevet

Du kjøpte den minste str?

Skrevet

Er det ikke fryktelig ekkelt med mensenkopp?

Jeg mener... alt blodet samler seg i en... kopp? :fnise:

Gjest marizz
Skrevet

Ja kjøpte den riktige.

Jeg synes forsatt det er litt ekkelt ja, sommerfugl haha. Hadde det gått fort som en lek hadde det sikkert vært ok, men når jeg strever med koppen i en evighet føler jeg at jeg kommer litt nærmere min mensen enn ønskelig:(((

Skrevet

Ja kjøpte den riktige.

Jeg synes forsatt det er litt ekkelt ja, sommerfugl haha. Hadde det gått fort som en lek hadde det sikkert vært ok, men når jeg strever med koppen i en evighet føler jeg at jeg kommer litt nærmere min mensen enn ønskelig:(((

Hahaha, sorry! Men det fikk meg til å smile litt :)

Har du prøvd tampong? Jeg vet at det er en døråpner til underlivssopp, men om du er forsiktig nok og kun har i tampongen i moderate mengder, og er påpasselig med å bytte?

Men mange syns sikkert det er ekkelt også, hehe.

Gjest marizz
Skrevet

Haha!

Er opprinnelig tampong jeg bruker, men ville gjerne prøve noe nytt. Har bestemt meg for å prøve denne koppen litt til, så får jeg heller gå tilbake til tampong igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...