Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette et kompliment som man gir til de som ellers er mindre pene? Jeg føler at pene øyne er noe man sier når det ellers er lite å ta tak i?

Anonymous poster hash: 2da6f...d2c

Nei!

Det er det definitivt ikke! De få jentene jeg har sett, som faktisk har hatt UTROLIG vakre øyne, de har også vært veldig flotte jenter som nok hadde fått komplimenter for mye annet ved dem også.

Vakre øyne man kan drukne i, er utrolig sexy :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg har lagt merke til er at sosialister gjerne har "sinte" øyne. Veldig rart det der.

Gud bedre. :skratte:

Anonymous poster hash: ad431...317

AnonymBruker
Skrevet

Ga en gang en kompliment over hvor nydelige øyner hun hadde. Utseendemessig var hun ikke særlig pen, men øynene var sinnsykt sjukt fine!

Anonymous poster hash: 67a27...a54
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig mye komplimenter for mine øyne, også av kvinner. Og jeg har vakre øyne, og er derfor de kommenterer de. Og det er ikke fordi jeg er stygg. Alle de som kommenterer øynene mine, hadde ikke trengt å si noe. Regner med at de fleste synes forskjellige ting om resten av meg.

Anonymous poster hash: b768d...73d
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Øynene er sjelens vinduer, ifølge denne artikkelen. Svenske forskere har funnet systematikk i hvordan irisen ser ut og hvordan folk er, og kanskje er noen bedre enn andre til å danne seg et bilde av hvordan folk er ved å betrakte øyene?

Svenskene kom frem til at øynene, og da særlig irisen, kan gi indikasjoner på hvor varm og tillitsfull man er.

Everyone has a different structure of lines, dots and colours in their iris.

So scientists at Orebro University in Sweden compared the eyes of 428 subjects with their personality traits to see if these structures in the iris reflected their characters.

They focused on patterns in crypts - threads which radiate from the pupil - and contraction furrows - lines curving around the outer edge - which are formed when the pupils dilate.

Their findings showed those with densely packed crypts are more warmhearted, tender, trusting, and likely to sympathise with others. In comparison, those with more contraction furrows were more neurotic, impulsive and likely to give way to cravings.

The researchers argued that eye structure and personality could be linked because the genes responsible for the development of the iris also play a role in shaping part of the frontal lobe of the brain, which influences personality.

Jeg har inntrykk av at kvinner er bedre å lese menn enn menn er å lese kvinner. Kanskje er det en litt udefinerbar intuisjon, kanskje er menn mindre kompliserte enn kvinner, men det hadde vært interessant om noen hadde et talent for å si noe meningsfylt ved å betrakte øyne, uten hjelp av datamaskiner eller nærbilder, på samme måte som noen (få) er menneskelige løgndetektorer med høy presisjon.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-436932/Scientists-discover-eyes-really-window-soul.html

Det har lenge blitt hevdet at kvinner og menn med brune øyne er - generelt sett - mer utadvendt enn andre, men hvorvidt det stemmer, vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 85895...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...