AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Er dette et kompliment som man gir til de som ellers er mindre pene? Jeg føler at pene øyne er noe man sier når det ellers er lite å ta tak i?Anonymous poster hash: 2da6f...d2c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Det har jeg aldri tenkt at det er. Om noen har pene øyne så er det fordi de faktisk har øyne som skiller seg ut i forhold til alle andre! Det har da ingenting med at man ellers er lite pen. Har man pene øyne er man pen mener jeg. Uansett om man har skjev nese/små lepper/osv.. haha.. Anonymous poster hash: bd664...393 5
Gjest O.G. Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Pene øyne er vel noe man sier når vedkommende har seriøst pene øyne???
Gjest Citronella Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Er dette et kompliment som man gir til de som ellers er mindre pene? Jeg føler at pene øyne er noe man sier når det ellers er lite å ta tak i?Anonymous poster hash: 2da6f...d2c Du må jobbe med ditt dårlige selvbilde. 3
Søgni Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hvorfor tolke komplimenter mest mulig negativt? Jeg ville nå heller tenkt at det er en kompliment man gir til folk man mener har pene øyne jeg, da. Så lite avansert er jeg. 8
hog Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Er dette et kompliment som man gir til de som ellers er mindre pene? Jeg føler at pene øyne er noe man sier når det ellers er lite å ta tak i?Anonymous poster hash: 2da6f...d2c Kall det gjerne en klisje, men for meg stemmer dette: 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Jeg mener heller at når noen sier du har "vakre ører", kan du ha lite annet attraktivt å by på............... Eller så er fyren sær. Anonymous poster hash: 22890...eff 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #8 Skrevet 29. april 2015 Du må jobbe med ditt dårlige selvbilde. det gjelder ikke meg. Men vi snakka om dette i kompisgjengen. Om at pene øyne er et godt 'go-to' kompliment. Hvorfor tolke komplimenter mest mulig negativt? Jeg ville nå heller tenkt at det er en kompliment man gir til folk man mener har pene øyne jeg, da. Så lite avansert er jeg. Kom borti pluss uten vilje. Får du og dere andre som går i forsvarsposisjon ofte høre om de pene øynene deres? Kanskje spesielt på byen? Anonymous poster hash: 38b52...f4b
Chizue Skrevet 29. april 2015 #9 Skrevet 29. april 2015 Jeg er veldig glad i øyner og er det første jeg blir tiltrukket av
Gjest Citronella Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 det gjelder ikke meg. Men vi snakka om dette i kompisgjengen. Om at pene øyne er et godt 'go-to' kompliment. Kom borti pluss uten vilje. Får du og dere andre som går i forsvarsposisjon ofte høre om de pene øynene deres? Kanskje spesielt på byen? Anonymous poster hash: 38b52...f4b Jeg har fått hørt at jeg har pene øyne, onde øyne, merkelige øyne, mystiske øyne, rare øyne. Om det er en kompliment i seg selv, aner ikke. Men likte rare øyne. Hva lurer du på ellers? Jeg kan svare på det meste.
Søgni Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Kom borti pluss uten vilje. Får du og dere andre som går i forsvarsposisjon ofte høre om de pene øynene deres? Kanskje spesielt på byen? Anonymous poster hash: 38b52...f4b Haha, du får ha mange takk for plussen. ( ) Jeg ser ikke så mange som går i forsvarsposisjon her jeg,da. Prøver du å få usikre sjeler til å tro at de sikkert er stygge ellers om de ofte får komplimenter for pene øyne? Det blir jo litt teit. 8
sjonkelrolf Skrevet 30. april 2015 #12 Skrevet 30. april 2015 En ting jeg har lagt merke til er at sosialister gjerne har "sinte" øyne. Veldig rart det der. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Hvorfor tolke komplimenter mest mulig negativt? Jeg ville nå heller tenkt at det er en kompliment man gir til folk man mener har pene øyne jeg, da. Så lite avansert er jeg. Enig med deg. Og jeg kom borti plussen med vilje. Anonymous poster hash: 50018...b09 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 En ting jeg har lagt merke til er at sosialister gjerne har "sinte" øyne. Veldig rart det der. Det har nok mer med din forutinntatte holdning til sosialister å gjøre. Ærlig talt, dette må være noe av det dummeste jeg har lest her inne. Når noen sier at du har pene øyne, så betyr det nok at de mener du har pene øyne. Verken mer eller mindre. Anonymous poster hash: f6e27...ee0 5
Gjest Lille-pus Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Værsågod gjøre et ekte kompliment til noe negativt Er enkelte av dere virkelig så selvdestruktive at enhvert kompliment dere får umiddelbart skal tolkes som noe negativt?
melly666 Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Jeg tenker nok definitivt at det er et kompliment som er lett å bruke hvis man ikke har så mye annet positivt å si - spesielt fordi det er sjeldent at noen har stygge øyne. Det er jo samtidig et kompliment som ikke er seksuelt (wow, den kjolen der gjør deg knullbar! Digre mugger!) og derfor ufarlig. På den andre siden er det de der ute som har veldig pene øyne ( i tillegg til andre pene trekk) og mange som oppriktig setter pris på det.
Florence Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Noen har rett og slett nydelige øyne og da sier jeg det, ikke fordi jeg mangler et kompliment. 2
Gjest ytmnd Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 Slutt å tolk, si takk og kanskje klin på med ett smil hvis du føler for det Synes øyne er noe av det fineste trekket en kvinne har og hadde jeg gitt dette komplimentet så er det genuint fordi de er pene!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Kjæresten min har verdens peneste øyne, har aldri tenkt på at det skulle være en dårlig kopliment=/ Anonymous poster hash: 5eaef...a55
mijaa Skrevet 30. april 2015 #20 Skrevet 30. april 2015 Jeg blir ofte fortalt at jeg har veldig fine øyne, av alle mulige forskjellige folk, så tror ikke det er noe de sier fordi jeg er mindre pen ellers, nei. Da kunne de vel bare latt være å si noe? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå