AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Er det noe hjelp å få? Jeg er ung kvinne i slutten av tyveårene. 166 cm høy og over 100 kilo. For noen år siden lå jeg vippet mellom å være frisk eller ha PCO/PCOS. Mitt problem er at jeg får så masse skjegg i ansiktet og under navlen. Det er jo åpenbart noe hormonelt som gjør dette. Hvordan får jeg bukt med hormonene og skjeggveksten? Noen som har blitt kvitt det? Setter pris på svar Anonymous poster hash: a9e30...a19
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Du må vel behandle PCOS som er grunnproblemet? Ellers er det vel laserbehandling. Kanskje du kan fø dekket deler av det av det offentlige (selv om det er vanskelig å få dekket).Anonymous poster hash: 0dc0c...84c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Vektreduksjon anbefales ved PCOS og vil kunne hjelpe på symptomene. Anonymous poster hash: 616f5...a94
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Det er nettopp ned i vekt jeg prøver, men hvordan? Går på lavkarbo nå, men med PCO/PCOS er det ekstra vanskelig med vektnedgang Anonymous poster hash: a9e30...a19
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Lavkarbo gjør det mye lettere, hold deg til det og spis sunt fett - og vekta vil gå ned! Av medisiner kan spirix og diane gjøre hårvekst lysere og mykere, men den vil ikke forsvinne dessverre Anonymous poster hash: 26e0a...4e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå