Ibenholt Skrevet 4. juli 2005 #21 Skrevet 4. juli 2005 Jeg vil tro at det å svette nedentil er helt normalt når man trener. Jeg har det slik selv, og av og til kan jeg bli så svett at det ser ut som jeg har fått urinlekkasje nedentil Likevel har jeg valt å tro at dette er noe som skjer med de fleste?
Gjest en som svetter også Skrevet 4. juli 2005 #22 Skrevet 4. juli 2005 Jeg sliter veldig med dette, særlig nå om sommeren når det er varmt. Det kan noen ganger renne svette nedover lårene mine, og det er flaut når jeg får med skjørt. Så For min del blir det strømpebukse under kjolen, så renner iallefall ikke svetten. Skal jeg trene så bruker jeg alltid mørk bukse så viser det mindre. Er det veldig varmt så foretrekker jeg skjørt, for med bukser kan det se vått ut fordi jeg svetter sånn. Jeg synes at dette er veldig flaut og plagsomt :-(
Gjest snork Skrevet 4. juli 2005 #23 Skrevet 4. juli 2005 Faktisk så blir det anbefalt å trene og aktivisere seg i forbindelse med sex, da skjeden blir mye våtere enn vanlig da...Det er IKKE unormalt i det hele tatt...hvor mye som kommer ut varierer fra person til person...synes truseinnlegg var et bra forslag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå