Gå til innhold

Forloverkjole, hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja vi liker den begge to ellers hadde vi jo ikke valgt den:) Jeg har aldri sett stroppeløs nattkjole så det er rart den minner deg om det...........

Anonymous poster hash: a5209...a26

Er nok fasongen på selve kjolen som minner meg om det.. Altså den virker "lett" og litt "flagrende" :skratte:

Beklager, dårlig å forklare her ser jeg, men det er bare noe med den som minner meg om en slik kjole :)

Er nok bare jeg som er super rar :D

Men som sagt, det viktigste er jo at DERE liker den :)

Er mye bedre med en lang kjole enn en kjole hvor man viser halve rumpa ;)

Endret av Chibi
AnonymBruker
Skrevet

Haha, bør ikke spørre om hjelp på KG nei.. Syntes den var kjempe fin jeg! :)

Anonymous poster hash: 56954...fb0
  • Liker 6
Skrevet

Haha, bør ikke spørre om hjelp på KG nei.. Syntes den var kjempe fin jeg! :)

Fordi alle må være heeeelt enige og prompe regnbueenhjørninger?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi alle må være heeeelt enige og prompe regnbueenhjørninger?

Nei, selvfølgelig ikke. Men trenger jo ikke å le og si at der var en kjempe stygg nattkjole. Hadde blitt lei meg hadde jeg tatt sjangs på å spørre her.

Men så lenge dere føler dere fin i den og bruden godtar, hvorfor bry dere om hva de på KG mener :)

• Liker 6
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Men trenger jo ikke å le og si at der var en kjempe stygg nattkjole. Hadde blitt lei meg hadde jeg tatt sjangs på å spørre her.

Men så lenge dere føler dere fin i den og bruden godtar, hvorfor bry dere om hva de på KG mener :)

Når man spør får man svar. Dersom man ikke bryr seg, så spør man vel heller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man spør får man svar. Dersom man ikke bryr seg, så spør man vel heller ikke.

Du har helt rett i det. Men går an å svare på en normal måte fordetom.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du er ekstremt sart, tenkt på det?

Skrevet

Anonymous poster hash: 56954...fb0 [/acronym

Man må nesten forvente ærlige "rett frem" svar når man stiller spørsmål på et slikt forum. Dette er ikke stedet hvor folk dekker til sine meninger med høfflige fraser :P

AnonymBruker
Skrevet

Man må nesten forvente ærlige "rett frem" svar når man stiller spørsmål på et slikt forum. Dette er ikke stedet hvor folk dekker til sine meninger med høfflige fraser :P

Haha, høflige fraser :laugh: Nei det er jo ikke det, er bare så lei av å se frekke svar overalt, men fatter hva dere mener :blomst::buss:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg følger ikke akkurat så nøye med i kjolemoter, men vil bare spørre om kleskoden er galla?

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger ikke akkurat så nøye med i kjolemoter, men vil bare spørre om kleskoden er galla?

Kleskoden er pent. Syns du kjole var galla?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Kleskoden er pent. Syns du kjole var galla?

Ja, fordi den er fotsid og dessuten utildekket oventil. Men som sagt, jeg følger ikke særlig med i moter generelt. Forøvrig synes jeg kjolen var ganske fin :).

Endret av Arabella
Skrevet

Kos deg i bryllupet i en fin kjole!

Ja - jeg har sett finere. Ja, jeg har sett mye, mye styggere. Jeg synes den var helt grei:)

AnonymBruker
Skrevet

Syns den er fin men ser litt ut som en brudekjole til noen som skal gifte seg for 2-3 gang.

Anonymous poster hash: 89b8d...b08
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi den er fotsid og dessuten utildekket oventil. Men som sagt, jeg følger ikke særlig med i moter generelt. Forøvrig synes jeg kjolen var ganske fin :).

Den ligner faktisk litt på brudekjolen bruden skal ha. Hu har vært med å velge den så hu liker den hu også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...