AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Hva regnes som feber når man tar tempen under arma? Er det slik at man skal trekke fra 0,5? Tempen under ene arma mi viser 37.4 og under andre arma 37,9. Har jeg feber? Føler meg dårlig form, men det kan komme av dårlig søvn i det siste. Anonymous poster hash: 785bf...9f2
HvittHus Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Du legger til en halv. Men det beste er å ta tempen rektalt, evnt under tunga. http://ndla.no/nb/node/78884
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Du skal legge til 0,5 grad når du tar tempen under armen. Du har feber når tempen er over 38 grader, temp mellom 37 og 38 grader kalles subfebril.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Du legger til en halv. Men det beste er å ta tempen rektalt, evnt under tunga. http://ndla.no/nb/node/78884 Først rektalt, og så under tunga Anonymous poster hash: 0a5ed...9dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå