Sack0 Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Det er 7 mnd. siden jeg fødte for første gang. Jeg startet tidlig på samme p-piller som før jeg ble gravid, da jeg ikke ammet eller pumpet lenger etter 3 uker. Etter dette har jeg hatt regelmessig mensen, akkurat som jeg har pleid før. Men akkurat denne gangen blør jeg lenger enn vanlig. Sluttet egentlig på fredag, men så gikk det en dag eller to før det begynte med litt småblødninger igjen, og varer fortsatt. Noen som vet hva det kan komme av? Grunn til å ringe lege? Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå