Gå til innhold

The Bachelor - Chris Soules


MissStiles

Anbefalte innlegg

skjønner godt at de ikke orker å bo langt uti bushen hvis de hadde gode jobber i de byene de kom fra.

Syns Whitney var veldig veldig og unormalt høyt oppe under forlovelsessermonien og da faller man vel med et plask.

Becca gjorde rett i å "ikke være klar"

Veldig sant. De "grilles" gjerne på om de er klar for både ekteskap, barn og flytting, i stedet for å bare date og potensielt bli kjærester. De skal bli fridd til etter bare noen uker og noen få alene-dates. Og mannen som frir har gjerne kysset på en annen jente samme dag, og i alle fall dagen før.

Klart det blir crash and burn.

Endret av marita8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Innspillingen av Bachelor in Paradise sesong 2 starter i disse dager. Ser at Ashley S. er med... :daane: Da blir det mye spoling i opptaket for min del, gitt. Hun er selveste definisjonen av pute-TV.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var Ashley S igjen? Var det hun enka med mørkt hår?

 

Innspillingen av Bachelor in Paradise sesong 2 starter i disse dager. Ser at Ashley S. er med... :daane: Da blir det mye spoling i opptaket for min del, gitt. Hun er selveste definisjonen av pute-TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt at de ikke orker å bo langt uti bushen hvis de hadde gode jobber i de byene de kom fra. 

 

(...)

Ja, men her synes jeg jentene skal få litt pes. De visste jo at det var Chris Soules som var ungkaren. De visste jo om bosituasjonen hans. Det virket som om Whitney nesten den eneste som faktisk hadde tenkt over dette og vurdert om dette var noe for henne før hun meldte seg på. Majoriteten av de som meldte seg på kunne aldri ha bodd sånn over lengre tid. Det er veldig synd for Chris sin del da dette er noe av det han er usikker på med seg selv. 

 

De fleste jentene meldte seg nok på fordi han er usedvanlig kjekk og virker som en genuin person. Men det er litt mer enn utseende, kjemi og kjærlighet som må til for å opprettholde et ekteskap. Det er helt greit å ikke kunne tenke seg å bo sånn, det kunne ikke jeg heller, men da melder man jo seg ikke på når man er inneforstått med at det er slik bosituasjonen blir dersom man blir den gjenstående. 

 

 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var Ashley S igjen? Var det hun enka med mørkt hår?

Nei, det var Kelsey. Ashley S har blondt hår og snakket blant annet om Mesa Verde da de var på zombiedaten og generelt virket litt gal. 

 

Jeg kjøper faktisk ikke dette her. Jeg tror hun verken er psykisk ustabil eller hyret som skuespiller. Jeg tror dette er et oppspinn fra hennes egen side. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det var Kelsey. Ashley S har blondt hår og snakket blant annet om Mesa Verde da de var på zombiedaten og generelt virket litt gal. 

 

Jeg kjøper faktisk ikke dette her. Jeg tror hun verken er psykisk ustabil eller hyret som skuespiller. Jeg tror dette er et oppspinn fra hennes egen side. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

 

Hun virket jo noenlunde normal på Woman Tell all? Og i casting videoen. Har og sett henne i ungkarskvinnen som har begynt i USA nå. (Hun er frisør, så hun ordnet håret til ungkarskvinnen før en date) da virket hun veldig normal. Så det hele må ha vært oppspinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei, det var Kelsey. Ashley S har blondt hår og snakket blant annet om Mesa Verde da de var på zombiedaten og generelt virket litt gal. 

 

Jeg kjøper faktisk ikke dette her. Jeg tror hun verken er psykisk ustabil eller hyret som skuespiller. Jeg tror dette er et oppspinn fra hennes egen side. 

Anonymous poster hash: 3b448...012

 

Ja, det stemmer det! Takk for svaret. Hun virka crazy, spesielt på den zombiedaten ja! (Ikke like crazy på ungkarskvinnen,men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virka jo rar på Women Tell All også!

Chris Harrison: Do you want to join us on "Bachelor in paradise?"

Ashley: You know what's weird....*stirrer tomt ut i lufta* That we're on tv!!

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Hun virka jo rar på Women Tell All også!

Chris Harrison: Do you want to join us on "Bachelor in paradise?"

Ashley: You know what's weird....*stirrer tomt ut i lufta* That we're on tv!!

 

:fnise:

Uff. Som sagt så spolte jeg over hele sekvensen med henne i Women tell All. Og håpet etterpå at det var det siste vi ville se av henne. Men neida... Nå skal hun ødelegge Bachelor in Paradise også. Hrmf! 

 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte at det var noe "ugler i mosen" ang forholdet til Chris og Whitney når han meldte seg på Dancing with the stars rett etter the bachelor var ferdig… Hele forholdet deres virket så proforma.



Anonymous poster hash: 68089...892
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...