AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Om jeg smører meg med selvbruning i dag, og går på fest i morgen med hvit kjole. Kommer jeg til å få selvbruning på hele kjolen da? Er det litt risky?Anonymous poster hash: 02ac6...c42
Djungelvrål Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Du skal vel dusje først? Litt rester av selvbruning blir det men ikke så mye at det syns, og det går bort i vask.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Jeg skal selvfølgelig dusje først ja! Er bare redd det skal smitte over slik at det viser likevel. Det er jo ikke så "lekkert. " Anonymous poster hash: 02ac6...c42
Djungelvrål Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Er det selvbruning med farge så ville jeg vasket meg ekstra nøye uten å skrubbe selvsagt.
Tibbie Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Nei, så lenge den er ferdigtørka. Smør deg inn med selvbruning før du legger deg, dusj av det overflødige når du står opp og du er klar til å gå i hvite klær Men bruker du hvitt sengtøy om natta kan du forvente litt avfarging. Vent gjerne en time før du legger deg etter at du har smurt deg inn, så sparer du kanskje sengtøyet også
kills Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Det smitter ikke mye hvis du dusjer i forkant. Ser at selvbruning gjerne smitter over på hvite klær uansett, og legger godt merke til det i undertøy, sømmene på hvite bukser og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå