AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Begynte å kjenne det fredag ettermiddag, da var jeg litt sår i halsen og hadde litt hodepine. Siden det har det bare blitt verre, halsen gjør kjempevondt, har ikke så vondt i hodet lenger, men det henger litt igjen, har vondt i tannkjøttet og ørene... Jeg blir sjeldent syk, er dette en vanlig forkjølelse? Har drukket masse te med honning (hjelper ikke) og appelsinjuice, og sugd mer eller mindre konstant på halspastiller (lindrer litt i halsen).. Er det noe annet som kan hjelpe? Hjelp Anonymous poster hash: 89869...e18
Minya Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Det er noe halsbetennelsegreier som driver og går nå, kan hende det er den du har fått? Jeg har møtt flere som har fått samme greia i det siste; vond og sår hals og halsregion (alt mellom krageben til ørene), vondt å svelge, dotter i ører og mistet eller skikkelig røten stemme en ukes tid. Hver gang jeg har hatt halsbetennelse, har jeg knasket hvit fishermans friend (eneste halspastillen som faktisk funker til en viss grad), drukket bøttevis med te med en spiseskje honning i, hatt skjerf rundt halsen både på dagtid og om natta, tatt en paracet før leggetid og generelt prøvd å spise og drikke ting som glir relativt smertefritt ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå