Gå til innhold

Rift nedentil, blir aldri bra igjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to år siden revnet jeg nedentil under sex, og har enda problemer med at jeg ofte blir sår og må ha et par-tre dager pause mellom hver gang jeg har sex. Er det noe jeg kan gjøre(utenom operasjon) for at dette bedrer seg?

Anonymous poster hash: 7cb9c...576
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sår samme stedet? Har du sopp eller kjønnssykdom?

Anonymous poster hash: 270de...447

AnonymBruker
Skrevet

Har verken sopp eller kjønnssykdom. Har mest sannsynlig fått arr der hvor jeg revnet :(

AnonymBruker
Skrevet

Arr revner ikke så lett, dra til legen

Anonymous poster hash: 270de...447

AnonymBruker
Skrevet

Sår samme stedet? Har du sopp eller kjønnssykdom?Anonymous poster hash: 270de...447

Hvilken kjønnssykdom mener du karakteriseres som en rift?

Jeg ville latt såret få gro ordentlig (flere uker) før du har sex, TS. Hvis såret da ikke gror, så må en lege se på det.

Anonymous poster hash: b4909...4de

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg hadde ikke sex på over 1mnd etter jeg revnet, og det tok oppimot et halvt år før jeg kunne ha sex uten at jeg kjente det var ubehagelig. Nå to år etter merker jeg det noen ganger om jeg har hatt sex flere ganger i løpet av en dag, og må da ha en pause fra sex en stund. Pratet med søsteren min om dette, og hun hadde samme problemet som meg, men fordi hun revnet pga fødsel.
Men kan legen gjøre noe med problemet mitt? Jeg tenker mest at det er arrvevet som er litt stivt og ømfintlig.

Gjest Godjente
Skrevet

Bruk masse glidemiddel. Men ville nok ha dratt til legen. Har selv hatt rifter som går opp igjen ved sex, men de skal jo gro når du gir det ro til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...