Gå til innhold

Har du slettet din instagram?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis, hvorfor?

Jeg vurderer å slette min fordi jeg har fått en stalker.

Anonymous poster hash: 73b2b...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sletta min, men jeg bruker den heller ikke. Har du en stalker, og ikke vil ha det, - så kan du bare gjøre profilen din helt privat. Da vil ikke noen andre kunne legge deg til uten din tillatelse

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sletta min, men jeg bruker den heller ikke. Har du en stalker, og ikke vil ha det, - så kan du bare gjøre profilen din helt privat. Da vil ikke noen andre kunne legge deg til uten din tillatelse

Hjelper ikke da personen har flere kontoer tydeligvis. Må nok en clean start til.

Skrevet

Når du gjør profilen din helt privat så kan ikke noen andre legge deg til, da må du legge til alle selv. Alternativet er at du lager deg en ny profil, og så gjør den helt privat

AnonymBruker
Skrevet

Når du gjør profilen din helt privat så kan ikke noen andre legge deg til, da må du legge til alle selv. Alternativet er at du lager deg en ny profil, og så gjør den helt privat

Ja greit. Men nå var det ikke hva jeg må gjøre spørsmålet omhandler.

Skrevet

Jepp! Lenge siden.

Slettet det fordi at jeg egentlig ikke brukte det og syntes bare det var tull :fnise:

Skrevet

Jepp! Lenge siden.

Slettet det fordi at jeg egentlig ikke brukte det og syntes bare det var tull :fnise:

Jeg er vel egentlig sånn jeg også. Har liksom ikke bruk for det... :fnise: Likevel har jeg profilen min enda. Har tenkt flere ganger på å slette den, så ja... Er vel på tide å gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Hvis, hvorfor?

Jeg vurderer å slette min fordi jeg har fått en stalker.

Jeg har aldri hatt noen profil hos Instagram. Det er fordi jeg egentlig aldri har sett behovet for å være der.

Men jeg tar jo fint lite bilder også da. De få bildene jeg faktisk tar sender jeg som regel over e-post eller noe til venner og bekjente.

Anonymous poster hash: 88052...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...