AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Jeg sliter en del med daglig hodepine, tensjonshodepine og migrene, har nesten prøvd alt. Det siste som mangler er kiropraktor. Nå skal jeg sette ingang med kiropraktorbehandlig mot kronisk hodepine/tensjonshodepine og migrene. Jeg lurer bare på om det er noen andre her som har prøvd ut kiroprkterbehandlig mot dette, merket du eventuelt noe bedring? Anonymous poster hash: 3d881...5a8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Gikk til kiropraktor med vond nakke og skulder. Det hjalp godt mot smertene men fjernet ikke årsaken til at jeg fikk vondt, så etter et par dager var det vondt igjen. Gikk da tilbake til kiropraktor for mer behandling. Gikk to ganger i uka. Temmelig dyrt i lengden selv om jeg kun betalte egenandel. Anonymous poster hash: 6c6c6...60c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 jeg gikk til kiropraktor for akkurat dette og ble værre, tror jeg aldri i verden har hatt så vondt i hodet og musklene rundt etter den behandlingen, og etter 3 uker var alt som "normalt" igjen vanlige smerter som jeg heller velger leve med. Anonymous poster hash: c72ee...d37 Anonymous poster hash: c72ee...d37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå