Maskinfører Skrevet 1. november 2022 #81 Del Skrevet 1. november 2022 Både ja og nei men dør sikkert av elde og slitasje gammel og mett av dage er ett ordtak blir nok mellom 88-92 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #82 Del Skrevet 1. november 2022 Conall skrev (9 minutter siden): Har du vært død? Hatt en nær døden opplevelse? Jeg har blitt reddet fra døden av et lys flere ganger. I siste sekund. Jeg har ikke vært død. Sender spørsmålet i retur...? Har du? Anonymkode: efcbe...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 1. november 2022 #83 Del Skrevet 1. november 2022 Nei. Kan være jeg ville svart annerledes om jeg var gammel, syk, skrøpelig eller levde med store smerter. Hater at vi må dø. Jeg ville takket ja til evig liv om jeg kunne levd omtrent som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 1. november 2022 #84 Del Skrevet 1. november 2022 Conall skrev (3 timer siden): Har du vært død? Hatt en nær døden opplevelse? Du vil ALDRI dø. Du vil eksistere etter døden. Gud, den mest Gode, har gitt deg evig liv. Du vil eksistere for alltid! Hvordan vet jeg? Haha, fordi Gud sa det til meg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå