AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg har AKKURAT blitt spurt om å være forlover for ei venninne som skal gifte seg i begynnelsen av august. Saken er at jeg ikke bor på samme sted som henne(4/5 timer bort). Jeg har ikke peiling på hva vi kan gjøre. Jeg kjenner ikke flesteparten av venninnene hennes heller, så det er umulig å vite hva de vil sette pris på, men jeg vil jo så gjerne arrangere en hyggelig dag for henne. Flesteparten av oss er studenter så vi har heller ikke god råd. Hva gjør jeg? Noen gode ideer til hva vi kan gjøre som er billig? Anonymous poster hash: a471e...82f
Meadow Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Jeg synes du skal spørre bruden om hva hun kunne tenke seg, så får du noen tips. Ikke alle ønsker seg "full pakke" med utdriting heller. Evt kan du ta kontakt med en av hennes nære venninner og få henne til å hjelpe deg med opplegget.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Spør bruden. Paintball, rafting, zipline opplegg viss dere er sporty? Avslutte med spadag eller middag? Anonymous poster hash: d611b...187
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Tusen takk for forslag! Jeg har snakket med henne og alt hun sier er at hun ikke vil ha utdritning, men ellers er det opp til meg. Og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Er bare en liten by, så er ikke så altfor mye å gjøre der heller. Anonymous poster hash: a471e...82f
Blosa Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Få en liste med navn og telefonnummer til de bruden ønsker å ha med. Prøv å finne en hytte der alle kan kose seg. Evt har de diverse villmarksleirer rundtom som tilbyr en aktivitetspakke for utdrikningslaget. Google litt så finner du nok masse kjekt.
Poserose Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Du kan jo høre med venninnene som bor der om de har forslag. Tror det er større sjans for at det blir bra om flere har kommet med ideer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå