Gå til innhold

Hvordan få "tynn" rygg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg vil si jeg er en normal jente i kroppen. Jeg er 160 og veier ca 55 kilo, men det som er.. er at det fettet jeg har legger seg på RYGGEN.. Jeg har valker på ryggen.. Jeg har ikke gått i bikini på 3 år nå på grunn av ryggen min.. Er det noen som har noen tips/øvelser jeg kan gjøre for å få det fjernet?

Bilde lånt fra Google..

Anonymous poster hash: 1d920...dda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 1174b...ce1

Her er bildet!

post-37809-0-39721200-1430255016_thumb.j

Gjest Runforit
Skrevet

Eneste er å gå ned i fettprosent og evt øke muskelmassen så du ikke blir seende mager ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til personlig trener for et halvt år siden, men følte det bare bar bortkastet penger da jeg ikke fikk den hjelpen jeg virkelig trengte og fikk til svar "du kan bruke Google også." Hvordan går jeg ned i fettprosent? Kan jeg trene cardio?

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg gikk til personlig trener for et halvt år siden, men følte det bare bar bortkastet penger da jeg ikke fikk den hjelpen jeg virkelig trengte og fikk til svar "du kan bruke Google også." Hvordan går jeg ned i fettprosent? Kan jeg trene cardio?

Du har ikke så mye vekt å miste så ville heller fokusert på tung styrke. Dess høyere muskelmasse dess lavere blir fettprosenten.

http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kardio er super for å få ned fettprosenten!

Anonymous poster hash: a0c7b...63a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mye fett på ryggen og får sånne ekle valker av BH'en, uansett åssen størrelse. Min mor er akkurat likens så er vel noe gener i det, for jeg er ikke(lengre) overvektig med 170cm og 64kg. Nå vet jeg ikke om det er like mye på deg TS som på bildet du poster, men jeg kan nå trøste deg med at jeg har gått ned 15kg og det er blitt mye, mye bedre enn det var:) Har trent utholdenhet og intervall, og litt styrke og seff passet på kaloriinntaket, og da har fettprosenten uungåelig gått ned.

Anonymous poster hash: 24044...484
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er mye mindre enn bildet jeg la ved. Men fortsatt mye nok til at jeg synes det ser fælt ut å gå i bikini, da de blir klemt sammen og synes tidligere enn hvis jeg ikke går med bh/bikini..

Jeg trener en del styrke, men jeg får hive med på kardio kombinert med litt styrke:-) takk for svar! Er det realistisk å få fjernet det innen mai?

AnonymBruker
Skrevet

1 mai er om to dager så realistisk å fjerne det innen mai vil jeg si at det ikke er da

Anonymous poster hash: 26de4...f51

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ned med fettprosenten; jogging er den mest effektive metoden.

Anonymous poster hash: bf7ff...0cf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som CBE, bruk photoshop!

Anonymous poster hash: e424c...d37
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du bh rett? Om du har bh-en for langt oppe blir det valker nesten uansett. Den skal være ganske stram, og sitte i en rett linje rundt overkroppen.

Du ser noen bilder her: Googlesøk

Anonymous poster hash: 4e3ba...1d6
  • Liker 1
Skrevet

Bruker du bh rett? Om du har bh-en for langt oppe blir det valker nesten uansett. Den skal være ganske stram, og sitte i en rett linje rundt overkroppen.

Jeg slenger meg på her. Hvor mye valker kan du ha med din høyde og vekt? Sikker på det ikke er BHen?

AnonymBruker
Skrevet

Tilføyer at for de fleste er problemet at de kjøper for stor omkrets, som gjør at bh-en sklir for langt opp på ryggen. Det samme vil også gjelde for en bikini.

Da jeg var på bh-prøving hentet hun bh-er som var så stramme at jeg kunne ikke skjønne hvordan jeg skulle få dem på meg alene, hjemme. Men de sitter mye bedre enn de gamle jeg hadde. Gikk fra 80D til 75H. Og jeg er tjukk, så valkene er ikke noe kun jeg ser, akkurat. Men det ble mye mindre synlig med skikkelige bh-er.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har riktig størrelse. Har vært på change og målt opp størrelse og cup. Så jeg vet at jeg bruker riktig størrelse. Min Mor er også veldig slank og har slike valker på ryggen. Kan det være arvelig?

Skrevet (endret)

Hvor fettet legger seg er arvelig, ja :) Eneste måten å miste fett på er å spise mindre enn du forbrenner - og du trenger ikke et stort underskudd heller. Kombiner det med tung styrke, og du kommer til å se resultater.

Endret av FitnessIna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...