Gå til innhold

Ha sex med noen andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Håper jeg får skikkelig svar på denne posten.

Jeg er ei dame på 25 år. Jeg har en god venn som jeg er ganske glad i. Jeg har et håp om at det skal bli oss to, men jeg har ikke tatt motet til meg å snakka med han om det enda.

Nå har det seg sånn at jeg ikke har hatt sex på nesten 10 mnd, og jeg er veeeldig frustrert. Av og til skulle man tro at jeg var mann, fordi jeg er tent stort sett hele tiden. Nå ser det ut til at det ikke kommer til å skje noe sånt mellom meg og vennen min med det første, fordi vi tar det rolig. Hva skal jeg gjøre? Har hatt kontakt med noen andre menn, og vet jeg kunne fått meg noe hvis jeg villa, men er redd for å såre meg selv, og kompisen min. Jeg tenker på sex hele tiden, og det er ikke det samme å ha sex med seg selv...

Egentlig vet jeg vel svaret på dette selv...

Anonymous poster hash: b967c...931
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

lovehoney.co.uk

Kjøp deg vibrator, rask shipping og billigere enn i Norge.
Viss du ikke vil såre han så fiks "problemet" på andre måter :)

Anonymous poster hash: bddd4...bc2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du han "vennen" din hadde funnet det ut hvis du hadde hatt sex med noen andre da?

Nå forstår jeg ikke helt hva som er greia mellom dere, men hvis det ikke er noe ordentlig mellom dere synes jeg det ikke er så farlig hvis du har sex med noen andre :)

Anonymous poster hash: cfe1a...bfa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du bør prøve å gå litt fortere frem med vennen din.

Som mann ville jeg ikke likt å finne ut at en jeg har kjent lenge og som jeg ser for meg å gå inn i et forhold med hadde hoppet til køys med noen dersom begge føler at det er en liten gnist der. Det ville også såret meg mest om det var en ONS. Snakker av erfaring. Har vært mannen i den situasjonen du beskriver der. Har gått i flere år og tenkt på hva om...

Anonymous poster hash: afc46...604
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du har lyst på sex, men forstår ikke helt at du har lyst på sex med andre menn hvis du er keen på kompisen din? Når jeg er forelska har jeg bare lyst på han jeg liker.

Anonymous poster hash: a609b...145

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du har lyst på sex, men forstår ikke helt at du har lyst på sex med andre menn hvis du er keen på kompisen din? Når jeg er forelska har jeg bare lyst på han jeg liker.Anonymous poster hash: a609b...145

Men det er deg

Anonymous poster hash: 24ede...cc9

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar, det setter jeg pris på!

Jeg skal kanskje møte han til helgen, så da får jeg kanskje prøve å sette inn støtet. Det er jo han

jeg vil ha, så tror sex med noen andre bare blir kleint, og at det fører til dårlig samvittighet.

TS

Anonymous poster hash: b967c...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...