AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Jeg sitter nå her å skjelver, jeg er så kvalm etter å ha spist middag. Hva kommer dette av? Var en helt vanlig pasta som jeg har spist flere ganger. Jeg er så kvalm at jeg spyr snart, har ei bøtte klar. Den siste 1-2 ukene har jeg blitt utrolig kvalm av å spise. Har ikke spist på to dager før nå idag. Jeg gruer meg sånn til å spise, for jeg blir så kvalm. Nei jeg er ikke gravid, isåfall så blir det en kjempe stor baby på 2 år når den kommer ut Anonymous poster hash: 79cc4...52e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Er du dårlig i magen ellers? Oppblåst? Diare? Har du blod i avføringen? Gjelder det absolutt alt du spiser? Anbefaler en legetime i tilfelle det er noe alvorlig Anonymous poster hash: 87ec1...4a9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Ta en tur til legen... Anonymous poster hash: 46f26...c89
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #4 Skrevet 29. april 2015 Er du tynn? Jeg hadde det likedan da jeg var veldig tynnAnonymous poster hash: 31730...c4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå