Gå til innhold

Kvalm av å spise mat


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter nå her å skjelver, jeg er så kvalm etter å ha spist middag.
Hva kommer dette av? Var en helt vanlig pasta som jeg har spist flere ganger. Jeg er så kvalm at jeg spyr snart, har ei bøtte klar.

Den siste 1-2 ukene har jeg blitt utrolig kvalm av å spise. Har ikke spist på to dager før nå idag. Jeg gruer meg sånn til å spise, for jeg blir så kvalm.

Nei jeg er ikke gravid, isåfall så blir det en kjempe stor baby på 2 år når den kommer ut :fnise:



Anonymous poster hash: 79cc4...52e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du dårlig i magen ellers? Oppblåst? Diare? Har du blod i avføringen? Gjelder det absolutt alt du spiser?

Anbefaler en legetime i tilfelle det er noe alvorlig



Anonymous poster hash: 87ec1...4a9
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til legen...



Anonymous poster hash: 46f26...c89
AnonymBruker
Skrevet

Er du tynn? Jeg hadde det likedan da jeg var veldig tynn

Anonymous poster hash: 31730...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...