AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Hei. Jeg er så sinnsykt plaget med soppinfeksjon. Jeg merker hvis jeg spiser ting med sukker eller drikker alkohol at det med en gang begynner å klø. Det må jo være en relasjon her(?) er det flere som har det sånn? Jeg er så dritt lei nå at jeg vurderer å kutte ut sukker/alkohol helt. Ville dra til gynekologen igjen, men alle i byen her har 2-3 mnd ventetid. Har vært plaget i flere år, så kjenner til all the basics med hvorfor man kan få sopp. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å unngå det? Anonymous poster hash: 1671c...1d4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Langvarig Diflucankur hjalp for meg. I tablett i uka i 12 uker... Anonymous poster hash: 215a9...442
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Hva med hygienen til din sexpartner? Anonymous poster hash: f842d...54e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Hva med hygienen til din sexpartner?Anonymous poster hash: f842d...54e Han er alltid ren når vi har sex, men har egentlig det noe å si? Mener å ha lest at slike ting ikke handler om hygiene. Anonymous poster hash: 1671c...1d4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Han er alltid ren når vi har sex, men har egentlig det noe å si? Mener å ha lest at slike ting ikke handler om hygiene.Anonymous poster hash: 1671c...1d4 Hvis du har tilbakevendende soppinfeksjon ville jeg rettet en mistanke mot hans hygiene. Anonymous poster hash: f842d...54e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Noen er dessverre mye mer utsatt og noen få har kronisk tilbakevennende infeksjoner. Sukker er definitivt noe som soppen får næring av, og alkohol inneholder ganske store mengder sukker. Du bør absolutt snakke med en gynekolog, men mens du venter på time kan du gjøre noen kjerringråd: - Tampong med naturell youghurt (obs, må ikke inneholde sukker!). Ha den i skjeden i en 2-3 timer. Det lindrer kløen og kan hjelpe til med å regulere PH-verdien. - Luft til skjeden. Når du er hjemme anbefaler jeg å gå i skjørt, uten undertøy. Luft dreper soppen. I tillegg er det godt mulig partneren din og har sopp, uten symptoner. Dere overfører det kanskje til hverandre. Jeg ville ikke hatt sex så lenge jeg hadde en infeksjon. Kan du kanskje prøve en ukes tid uten samleie og se om det hjelper? Få han også til å ta seg en tur til legen. Anonymous poster hash: 91bb9...7f1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå