AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 Satte inn Jaydess spiral i går og har vært helt maniac i dag skulle vært satt i bur! Er det mulig?? Skuffa jeg for denne skulle jo ha så lite hormoner ( Jeg har vært heeeelt ustabil i humøret, dette er IKKE meg pluss magen har poppa litt ut..akkurat som jeg har lagt litt på meg og dette bare etter ett eneste døgn!? Noen sommer hvordan man kan stabilisere humøret og ev unngå en ev vektøkning?? Jeg er oversensitiv til hormoner så trodde dette skulle gå bra siden Jaydess skulle ha så fantastisk lite hormoner i seg, men den gang ei noen andre oversensitve for hormoner her? Hva gjør dere? Er så frustrert no, vil bare ta den ut, men da er jo jeg ikke beskyttet lenger så vetta søren hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: f3d03...a12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Den har ikke rukket å få hormoner i kroppen som har den innvirkningen! Hvorfor tok du ikke kobberspiral?Anonymous poster hash: f565a...ffa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Den har ikke rukket å få hormoner i kroppen som har den innvirkningen! Hvorfor tok du ikke kobberspiral?Anonymous poster hash: f565a...ffa Den har jo tydligvis dét da, ble jo helt mongo og var høyt og lavt, ikke vanlig for meg å ha det sånn. Jeg spurte legen om ikke kobberspiral kunne være bedre, men ble frarådet pga kunne få værre blødninger etc.Anonymous poster hash: f3d03...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå