Gå til innhold

Kyssesyke


Fremhevede innlegg

Gjest miss_sara
Skrevet (endret)

Fikk vite at jeg har kyssesyke i dag! Mandlene er helt hovne og jeg får ikke ned noen ting, er nesten så jeg må spytte i papir.. I tillegg har jeg feber, vondt i hodet og null energi, er så vidt jeg kommer meg opp av sengen... Føles som kroppen bare er helt tom. Paracet og Ibux funker ikke i det hele tatt!

Noen som har hatt det før og vet om noe som hjelper og hvor lang tid det tok før du følte deg frisk?

Endret av miss_sara
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite at jeg har kyssesyke i dag! Mandlene er helt hovne og jeg får ikke ned noen ting, er nesten så jeg må spytte i papir.. I tillegg har jeg feber, vondt i hodet og null energi, er så vidt jeg kommer meg opp av sengen... Føles som kroppen bare er helt tom. Paracet og Ibux funker ikke i det hele tatt!

Noen som har hatt det før og vet om noe som hjelper og hvor lang tid det tok før du følte deg frisk?

Tok fler måneder før jeg følte meg frisk. Det andre halsen osv ble bra etter tre-fire dager..

Anonymous poster hash: da89f...d50

Skrevet

jeg var syk i 1 år... hehe sikkert ikke det du vil høre men... jeg var totalt sengeliggende og 100% sykemeldt i 6 mnd så begynte jeg å jobbe 50 % men var fortsatt syk. har du leverbetennelse? veldig normalt ved kyssesyken, men da må du for all del ikke ta paracet!!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var skikkelig dårlig, influensa++, i 2 uker. Tok ikke lange tiden etter det før jeg følte meg frisk, men tok et par mnd før leververdiene min gikk ned til normalen.



Anonymous poster hash: a9731...cca
Skrevet

Jeg følte meg syk i 2 uker, så ganske bra. Men ikke ta paracet, det skal man ikke ta når man har kyssesyke.

AnonymBruker
Skrevet

Det er farlig å ta paracet pga leverbetennelsen som kyssesyken forårsaker.

Jeg brukte flere år på å komme meg tilbake etter kyssesyken, og blir fremdeles dårlig om jeg anstrenger meg for mye, 4 år etter. Ikke anstreng deg for tidlig, ikke drikk alkohol på 6mnd og absolutt ikke start hardtrening for tidlig. Kjedelig, men enda kjedeligere å aldri bli bra igjen.



Anonymous poster hash: e3ff8...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...