Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 300 gr kyllingvinger er ikke en lunsj. I høyden er det tre. Skyld på deg selv. Jaja, lever om ikke annet opp til min nye avatar. Personlig melding til seg selv, tilfellet vinger står på menyen en annen dag.
Gjest GreenSky Skrevet 25. august 2004 #5 Skrevet 25. august 2004 Aldri spist kyllingvinger. Eller kylling. Eller fjærkre. Men.... Dakar Tommeren. :trøste:
Gjest TomKrus Skrevet 25. august 2004 #6 Skrevet 25. august 2004 Hvis hver kylling har to vinger gikk det med noen dusin der. håper resten ble brukt til noe fornuftig. Ellers takktakk for omtanken Noen uker uten trening har gitt mer plass til annet i kroppen, så det går fint!
Anders26år Skrevet 25. august 2004 #7 Skrevet 25. august 2004 Aldri spist kyllingvinger. Eller kylling. Eller fjærkre. Men.... Dakar Tommeren. :trøste: Ikke jeg heller , ikke på 20 år iaffal . Spiser heller ikke pølser.
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 hmm, men kanskje 260 gram er en lunsj. Det blir spennende å se.
Gjest GreenSky Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Men kanskje - hvis du er veldig sulten...?
Gjest Ethereal Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 Driver du med noen form for trøstespising? Isåfall er det lurere å slå seg på noe som ikke har mye kalorier, er vanskelig å spise, og ikke smaker noe godt. Mitt forslag er rå poteter. Rapporter når du klarer 300 gram rå poteter uten å mukke Min "memo to self" det går utrolig bra an å overbevise andre om ting man ikke har peililng på selv, bare kroppsspråket stemmer overens med de uttrykte ordene (erfart i dag, under egen forelesning).
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 Driver du med noen form for trøstespising? Isåfall er det lurere å slå seg på noe som ikke har mye kalorier, er vanskelig å spise, og ikke smaker noe godt. Mitt forslag er rå poteter. Rapporter når du klarer 300 gram rå poteter uten å mukke Det dreier seg heller om kyllingvinger på tilbud. Slike plakater er designet for tullinger som meg. Står det salg/tilbud er jeg der og kjøper, nesten hva enn det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå