Gjest Alia36 Skrevet 28. april 2015 #1 Skrevet 28. april 2015 hei! jeg lurte på om iphone 6 bruker strøm på 1-2-3? selv har jeg en iphone 5 som bruker strøm som bare det. alltid når det er minus grader ute, så slår telefonen seg av. og når jeg har 100%, og bruker telefonen i 20min så har jeg bare 86% bare. har veldig lyst å kjøpe iphone 6, så derfor spør jeg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 iPhone 6 har litt bedre batterikapasitet enn foregående modeller, men det kommer mest ann på bruken. Kan fint tømme 6eren for strøm under arbeidsdagen ved tung bruk, samtidig som jeg fikk min gamle 5s til å vare to dager om jeg var snill. Anonymous poster hash: e8076...f9d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Har du lastet ned siste oppdateringer? I de oppdateringene var den en fix som endret forrige fix som hadde gitt lavere batterikapasitet. Kan godt tenkes du må velge deg inn manuelt og sjekke for oppdateringer.
Sirah Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Min iPhone 6 er MYE bedre enn 5s. Kan ikke sammenlignes. Ved pent bruk har jeg min i 2 dager før den må lades.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Hadde heller kjøpt samsung. Har en note 2 jeg kan spille musikk på en hel dag. Telefonen er 2 og et halvt år også.Anonymous poster hash: 01c4f...f88
halo Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Min iPhone 6 er MYE bedre enn 5s. Kan ikke sammenlignes. Ved pent bruk har jeg min i 2 dager før den må lades. Det er min erfaring også, fikk min 6er i forrige uke og den er definivt bedre. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Hadde heller kjøpt samsung. Har en note 2 jeg kan spille musikk på en hel dag. Telefonen er 2 og et halvt år også.Anonymous poster hash: 01c4f...f88 Smak og behag, så enkelt Flott at det finnes flere produsenter, flere operativsystem og flere modeller å velge mellom synes jeg. Da finne de fleste en de er på nett med i logisk oppbygning. Jeg fikk prøve en Samsung etter å ha hatt min første iPhone 3 i et halvt år. Jeg slet i 14 dager uten å bli klokere, - så dengang var i allefall ikke Samsung noe for meg. Min kollega fikk prøve Samsungen, og de to fant hverandre med en gang
kills Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 I forhold til iPhone 5 har jeg vært veldig fornøyd med batteriet på min iPhone 6, inntil nylig. Nå har det skjedd noe rart med batteriet så jeg må levere inn telefonen, for nå er kapasiteten plutselig nede på like irriterende nivå som min gamle telefon var (ingen overflødige bakgrunnsoppdateringer eller gps-sendinger står på, ikke 4G, ingen program som kjører i bakgrunnen og alt har nyeste oppdatering - går tom for strøm rundt lunsj når jeg står opp kl 7 uten å ha brukt telefonen med unntak av 15 minutter musikk på t-banen).
Sirah Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Det er min erfaring også, fikk min 6er i forrige uke og den er definivt bedre. Ja, min 5s måtte jeg lade på ettermiddagen ved normalt bruk. Min 6 har stort sett fremdeles 40-50 prosent igjen på kvelden til tross for at jeg bruker den MYE. Mye spotify osv.
Neket Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 At batteri tappes raskere i kulde er helt normalt. Jeg byttet batteri på garantien i min iPhone 5. Da skrudde den seg av om den var utendørs i 15 pluss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå