Gå til innhold

Fungerer xls medical sticks til vektreduksjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For vektreduksjon er det kun kaloriunderskudd som virker.

For å drite ukontrollert på seg virker XLS bra.

Å redusere opptaket av fett fra kosten er uansett ikke noen god ide siden fett er viktig for mange funksjoner i hjerne og kropp, og gir metthet, noe man gjerne er spesielt ute etter når man ønsker å gå ned i vekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde slike produkter fungert, så hadde legen anbefalt det og INGEN hadde vært overvektige...

Eneste som fungerer og er bra for kropp og sinn er riktig kosthold og mosjon

Anonymous poster hash: dd780...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar: NEI, det funker ikke.

Hadde slike produkter fungert, så hadde legen anbefalt det og INGEN hadde vært overvektige...

Eneste som fungerer og er bra for kropp og sinn er riktig kosthold og mosjon

Anonymous poster hash: dd780...7a9

Legen min anbefalte sånt skit... Legen kan litt om alt, og har ikke alltid rett. En klok foreleser på et medisinstudium sa en gang at halvdelen av det han skulle lære bort var feil, men at han ikke visste hvilken halvdel. Vitenskapen går fremover og vi lærer stadig nye ting, og vi må forkaste det man før trodde var riktig.

Og sånne piller var virkelig skit... Trodde det bare var litt luft som ville ut, men det var mer... Det rant illeluktende bæsj ned buksebeinet... Dette skjedde flere ganger. Man kunne jo knapt spise fett uten å få diaré.

Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri hørt på legen. Det er ikke sunt å blokkere opptak av næring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...