AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #1 Del Skrevet 28. april 2015 Er det noen som har forsøkt disse og har det fungert? http://www.apotek1.no/produkter/xl-s-medical-fettbinder-direct-pulversticks-90stk-992528p Anonymous poster hash: 4d274...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 28. april 2015 #2 Del Skrevet 28. april 2015 Linken over fungerte ikke, så prøver om denne fungerer. http://www.apotek1.no/produkter/xl-s-medical-fettbinder-direct-pulversticks-90stk-992528p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. april 2015 #3 Del Skrevet 28. april 2015 For vektreduksjon er det kun kaloriunderskudd som virker. For å drite ukontrollert på seg virker XLS bra. Å redusere opptaket av fett fra kosten er uansett ikke noen god ide siden fett er viktig for mange funksjoner i hjerne og kropp, og gir metthet, noe man gjerne er spesielt ute etter når man ønsker å gå ned i vekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Del Skrevet 28. april 2015 Hadde slike produkter fungert, så hadde legen anbefalt det og INGEN hadde vært overvektige... Eneste som fungerer og er bra for kropp og sinn er riktig kosthold og mosjon Anonymous poster hash: dd780...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 28. april 2015 #5 Del Skrevet 28. april 2015 Kort svar: NEI, det funker ikke. Hadde slike produkter fungert, så hadde legen anbefalt det og INGEN hadde vært overvektige... Eneste som fungerer og er bra for kropp og sinn er riktig kosthold og mosjon Anonymous poster hash: dd780...7a9 Legen min anbefalte sånt skit... Legen kan litt om alt, og har ikke alltid rett. En klok foreleser på et medisinstudium sa en gang at halvdelen av det han skulle lære bort var feil, men at han ikke visste hvilken halvdel. Vitenskapen går fremover og vi lærer stadig nye ting, og vi må forkaste det man før trodde var riktig. Og sånne piller var virkelig skit... Trodde det bare var litt luft som ville ut, men det var mer... Det rant illeluktende bæsj ned buksebeinet... Dette skjedde flere ganger. Man kunne jo knapt spise fett uten å få diaré. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri hørt på legen. Det er ikke sunt å blokkere opptak av næring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 30. april 2015 #6 Del Skrevet 30. april 2015 OMG!!!! Takk for tilbakemeldinger, da blir dette i ihvertfall IKKE aktuelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå