Gå til innhold

John Arne Riise skiller seg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

"etter en lang og vanskelig periode...."

Hallo! De har vært gift i ETT år! Latterlig....

kremt golddigger kremt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kremt golddigger kremt

Jeg kan forsikre deg at Guri Havnevik er en mye mer oppegående og intelligent dame enn både hennes fraseparerte fotballspiller, og ikke minst hans mor...

...Guri er så avgjort ingen gold-digger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vet du fordi???

Nå skal vel ikke dette ledes ut i en debatt om henne, men jeg vet , hva hun går for, tross sin unge alder. Lokalkunnskap, kan du kalle det, selv om jeg ikke er sunnmøring.

Så forsøk på å sette henne i et dårlig lys, kan fort bli en snubletråd for den som kommer med utsagnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye kan skje på ett år.

Og ingen av oss vet hvordan deres forhold har vært. Å kalle noen for "golddigger" uten å kjenne historien eller bakgrunnen er ganske grovt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ok, greit nok. Men synes dere ikke å gi opp etter ett år er litt drøyt? Hvis det ikke gikk bra mellom de skulle de ha ventet med å gifte seg. Et år er ikke lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel vært sammen i en syv-åtte år, så jeg syns ikke det er så rart jeg. Dessuten er jo han vekk mesteparten av tiden, ettersom jeg har skjønt.

Uansett, jeg bryr meg fint lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ÆRLIG TALT! å begynne å trekke konklusjoner om enten han og hun som personer bare ut i fra at de skal skilles etter ett år, og når man i tillegg ikke kjenner personene! Det er så typisk dette landet føler jeg, sladder, sladder om alt man ikke vet noe om.

Og om det er for tidlig å gi opp etter ett år, har vel ikke vi noen formening om, det er det kun de som vet! Dessuten må man tenke på at de har vært sammen lenge før bryllupet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Omorosa

Må si meg meget enig i Sandman her, jeg har gått i samme klasse med Guri på videregående. Mer sympatisk menneske skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Må si meg meget enig i Sandman her' date=' jeg har gått i samme klasse med Guri på videregående. Mer sympatisk menneske skal du lete lenge etter.[/quote']

.. men hvordan i alle dager hun kunne falle for ekleekleekle Riise FATTER jeg ikke. Så jeg skjønner godt at de går fra hverandre .Men sunnmørsjenter har visst ofte dårlig selvtillit . OG en egen evne til å falle for penger - det ligger i sunnmørssjela. Ålesund er forresten den mest upopulære byen å spille i for gatesangere - ingen som gir penger til dem:)

(men æsj - nå er jeg sånn slarvekjerring jeg egentlig ikke vil være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg fint lite egentlig vil bry meg med, men herregud da!! Hvordan kan du si at Riise er ekkelekkelekkel? Kjenner du han, eller har du bare et bilde av han gjennom media?? Tror du at alle er som du ser dem på tv eller i aviser??

Jeg synes det er trist når ekteskap ikke fungerer. Og om det er etter ett år eller 20, så er det like trist. Og jeg synes det er lurt å gå fra hverandre nå, om de er sikkre på at det er riktig. Hvorfor kaste vekk mange år av ungdommen på å sloss for noe som er over??

Nei jeg håper de får det bedre nå begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg' date=' men ble ikke hun sammen med Riise før han ble berømt og rik fotballspiller??????[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

SE og Hør gjengen er på plass denne uken også ja?

Nå må dere gi dere. Hver uke kommer dere med noe. Denne gang var det han, lurer på hva som kommer neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi er forsatt glad i hverandre"-Ennå ikke separert.-Fotballen har ikke skylden.Men Hanevik forteller at de enda ikke har tatt ut separasjon.Og hun har ikke gitt opp håpet om at samlivsfloken kan løse seg.Men hun innser at det kan ta tid.-Vi skilles som gode venner, men hva som kan skjer i fremtiden kan ingen spå.Vg25.08.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...