AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #21 Skrevet 30. april 2015 Eller så sitter smisker han for å få lov til å dra på den gutteturen til Vegas som han ikke har turt å nevne enda. Om en mann er hjemme eller ikke har NULL betydning for interessen hans. Noen trives med å være hjemme andre med å være sosiale utenfor hjemmet, begge kan være like forelska! Selvsagt har det det. En mann som prioriterer gutta foran kjæresten er ikke interessert nok. Anonymous poster hash: dea55...ea6
Nettinettet Skrevet 30. april 2015 #23 Skrevet 30. april 2015 Selvsagt har det det. En mann som prioriterer gutta foran kjæresten er ikke interessert nok.Anonymous poster hash: dea55...ea6 Handler det virkelig om å prioritere feil eller handler det om hvordan man ser på ting og hva man forventer av en partner? For min del er det å være med nære venner og gjøre ting uten partneren noe som jeg prioriterer for å ha et sunt forhold til partneren min. Jeg kunne aldri vært sammen med en person som bare ville være hjemme å holde meg i hånda. Selv om andre hadde tatt det som et tegn på at forgudet meg, ville jeg tatt det som et tegn som at han var sammen med meg fordi han ikke klarer å være alene. Vi er alle forskjellige og har forskjellige behov. At vi gjør forskjellige ting betyr ikke at vi ikke har like sterke følelser. Slutt å let etter tegn ut i fra hva noen måtte mene viser følelser eller ikke. Alt er individuelt!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 Handler det virkelig om å prioritere feil eller handler det om hvordan man ser på ting og hva man forventer av en partner? For min del er det å være med nære venner og gjøre ting uten partneren noe som jeg prioriterer for å ha et sunt forhold til partneren min. Jeg kunne aldri vært sammen med en person som bare ville være hjemme å holde meg i hånda. Selv om andre hadde tatt det som et tegn på at forgudet meg, ville jeg tatt det som et tegn som at han var sammen med meg fordi han ikke klarer å være alene. Vi er alle forskjellige og har forskjellige behov. At vi gjør forskjellige ting betyr ikke at vi ikke har like sterke følelser. Slutt å let etter tegn ut i fra hva noen måtte mene viser følelser eller ikke. Alt er individuelt! Altmed måte. Særlig i begynnelsen av forhold er det faresignaler om mannen prioriterer gutta og fest foran meg. Mannen min ville aldri dratt på en fylletur med kompisene lenger enn en helg. Anonymous poster hash: dea55...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå