AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Noe betryggende å tenke på mens vi er usikre og overanlyserende "It’s obvious that you’re an important part of his life, or otherwise he’d be out with his drinking buddies instead of spending his weekend holding you in his arms." Anonymous poster hash: ff258...5af
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Men hvis han ikke skulle sitte inne med dama hver eneste kveld da? Tid for analysering?Anonymous poster hash: bf43c...565 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Kan damer slutte å idealisere romantikk og kjærlighet så mye, og heller bare være chill? Jeg begynner endelig å skjønne hvorfor damer hater menn som er desperate etter sex. Jeg føler det samme ovenfor kvinner som er tilsvarende desperate etter kjæreste/romantikk/forpliktelse. Give it a rest. Anonymous poster hash: 6452e...888 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Det utsagnet gir jo ikke mye mening. At man tilbringer en kveld med noen betyr ikke automatisk at man er en "viktig del av livet til noen". Anonymous poster hash: a4b5c...8fe 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Kan damer slutte å idealisere romantikk og kjærlighet så mye, og heller bare være chill? Jeg begynner endelig å skjønne hvorfor damer hater menn som er desperate etter sex. Jeg føler det samme ovenfor kvinner som er tilsvarende desperate etter kjæreste/romantikk/forpliktelse. Give it a rest. Anonymous poster hash: 6452e...888 Bare være chill? Where is the fun in that? Nei, gi meg masse kjærlighet og fyrverkeri Anonymous poster hash: ff258...5af
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Bare være chill? Where is the fun in that? Nei, gi meg masse kjærlighet og fyrverkeri Anonymous poster hash: ff258...5af Nei takk, jeg er ikke gira på å gi deg kjærlighet (bekreftelse) eller fyrverkeri (drama) Anonymous poster hash: 6452e...888 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Nei takk, jeg er ikke gira på å gi deg kjærlighet (bekreftelse) eller fyrverkeri (drama) Anonymous poster hash: 6452e...888 Hva vil du ha da? En kvinne som du bare møter en gang i mnd for sex? Anonymous poster hash: ff258...5af
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 Nei takk, jeg er ikke gira på å gi deg kjærlighet (bekreftelse) eller fyrverkeri (drama) Anonymous poster hash: 6452e...888 Forresten så gir man ikke dama kjærlighet for å gi henne bekreftelse. Man gir kjærelighet fordi det er godt å gi. Fyrverkeri symboliserer ikke drama men sterke følelser. Anonymous poster hash: ff258...5af
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 TS: Er du sikker på at dette passer inn under Singelforumet? De fleste her har ikke en mann som "is spending his weekend holding you in his arms". Det er litt av poenget med Singelforumet. Anonymous poster hash: e28f3...264
Becka Skrevet 29. april 2015 #10 Skrevet 29. april 2015 Mannfolk som leser tråder som dette blir sikkert oppgitte, men nå er det nå en gang sånn, at dette er et forum, og er det ikke bedre å få luftet "idiotiske" tanker her, enn hos mannen da? På den måten kan vi kanskje unngå dramaet også. Det er faktisk et KVINNE-forum. Jeg har ikke lyst å være usikker og analyserende. Jeg jobber med det hele tiden. Men det er ikke alltid lett på egenhånd. La oss nå få lov å dele med hverandre. Og fint er det selvfølgelig med innspill og råd fra menn eller sikre kvinner. Men ikke bli oppgitt please, vi er ikke deres kvinner. 2
Gjest krokodillen Skrevet 29. april 2015 #11 Skrevet 29. april 2015 Noe betryggende å tenke på mens vi er usikre og overanlyserende "It’s obvious that you’re an important part of his life, or otherwise he’d be out with his drinking buddies instead of spending his weekend holding you in his arms.":) Anonymous poster hash: ff258...5af Åherregud.. Forventer du virkelig at at han skal sitte hjemme med deg helg etter helg? Får kvelingsfornemmelser av mindre..
Nettinettet Skrevet 29. april 2015 #12 Skrevet 29. april 2015 Noe betryggende å tenke på mens vi er usikre og overanlyserende "It’s obvious that you’re an important part of his life, or otherwise he’d be out with his drinking buddies instead of spending his weekend holding you in his arms." Anonymous poster hash: ff258...5af Er du klar over hvor mange kvinner som leser det sitatet og føler at typen ikke er forelsket fordi han går ut med kompissene?? Om en mann er sosial med venner betyr ikke at han ikke er forelsket. Du kan heller få et sitat av meg: "En kvinne som ønsker en mann som alltid er sammen med henne, er en kvinne en mann alltid vil ønske å rømme fra" 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #13 Skrevet 30. april 2015 Å herregud! Jeg mener ikke at mannen skal holde jenta i armen hver helg! Jeg mener bare at noen kvinner kan roe ned analyseringen og heller tenke på det positive. Hvis en mann har brukt en hel helg på en kvinne, så er han mest sannsynligvis veldig interessert! Anonymous poster hash: ff258...5af
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #14 Skrevet 30. april 2015 Å herregud! Jeg mener ikke at mannen skal holde jenta i armen hver helg! Jeg mener bare at noen kvinner kan roe ned analyseringen og heller tenke på det positive. Hvis en mann har brukt en hel helg på en kvinne, så er han mest sannsynligvis veldig interessert! Anonymous poster hash: ff258...5af Eller så er han veldig, veldig kåt. Romantikk for menn er oppskrytt. Det finnes så mye mer artig å gjøre enn å slikke røv en hel helg. Med mindre man faktisk gjør det rent fysisk. Da kan de godt tilbringe helgen med dama hver helg.Anonymous poster hash: 6452e...888 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. april 2015 #15 Skrevet 30. april 2015 Å herregud! Jeg mener ikke at mannen skal holde jenta i armen hver helg! Jeg mener bare at noen kvinner kan roe ned analyseringen og heller tenke på det positive. Hvis en mann har brukt en hel helg på en kvinne, så er han mest sannsynligvis veldig interessert! Anonymous poster hash: ff258...5af Nja, jeg tilbringte mye tid innimellom med min tidligere ff, ingen av oss var interessert i annet enn sex.
Gjest Bud Skrevet 30. april 2015 #16 Skrevet 30. april 2015 Mannfolk som leser tråder som dette blir sikkert oppgitte, men nå er det nå en gang sånn, at dette er et forum, og er det ikke bedre å få luftet "idiotiske" tanker her, enn hos mannen da? På den måten kan vi kanskje unngå dramaet også. Det er faktisk et KVINNE-forum. Jeg har ikke lyst å være usikker og analyserende. Jeg jobber med det hele tiden. Men det er ikke alltid lett på egenhånd. La oss nå få lov å dele med hverandre. Og fint er det selvfølgelig med innspill og råd fra menn eller sikre kvinner. Men ikke bli oppgitt please, vi er ikke deres kvinner. Jeg blir ikke oppgitt, jeg tar det som læring. Betyr det at jeg er kvinne?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #17 Skrevet 30. april 2015 Er jo bare å snu på det; Er du ute på venninnekveld fordi du ikke liker partner? Nei. Anonymous poster hash: 01cc6...3c3 1
Becka Skrevet 30. april 2015 #18 Skrevet 30. april 2015 (endret) Å herregud! Jeg mener ikke at mannen skal holde jenta i armen hver helg! Jeg mener bare at noen kvinner kan roe ned analyseringen og heller tenke på det positive. Hvis en mann har brukt en hel helg på en kvinne, så er han mest sannsynligvis veldig interessert! Anonymous poster hash: ff258...5af Jeg skjønte hva sitatet skal bety. For oss som er veldig usikre, så kan selv det at typen er sammen med deg ofte, likevel føre til usikkerhet. Det handler ikke alltid om prioriteringen av tid, men hva som blir sagt/ikke sagt, og hva som blir gjort/ikke gjort. Og noen ganger, trenger det ikke være noe han gjør overhode. Det er bare i hodet vårt. Jeg for.eks, kan ødelegge for meg selv med å forvente at noe skal gå til helvete. Usikkerheten min, og selvfølgelig det at det ofte har gått til helvete tidligere har gjort meg negativ og redd. Nei det er helt skrudd til tider, og jeg vet det så godt selv. Sitatet her sier meg, hvis han tilbringer tid med deg, så er det fordi han vil, og ikke fordi han må. Men mange her tolket det som at han må kun tilbringe tid med deg. Er ikke det det går på. Endret 30. april 2015 av Becka 1
Nettinettet Skrevet 30. april 2015 #19 Skrevet 30. april 2015 Å herregud! Jeg mener ikke at mannen skal holde jenta i armen hver helg! Jeg mener bare at noen kvinner kan roe ned analyseringen og heller tenke på det positive. Hvis en mann har brukt en hel helg på en kvinne, så er han mest sannsynligvis veldig interessert! Anonymous poster hash: ff258...5af Eller så sitter smisker han for å få lov til å dra på den gutteturen til Vegas som han ikke har turt å nevne enda. Om en mann er hjemme eller ikke har NULL betydning for interessen hans. Noen trives med å være hjemme andre med å være sosiale utenfor hjemmet, begge kan være like forelska!
Gjest ytmnd Skrevet 30. april 2015 #20 Skrevet 30. april 2015 Vil bare skyte inn at overanalysering er en av de beste måtene å drepe forhold på rimelig kjapt. Det er ofte utrolig slitsomt for den andre parten i forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå