AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hei jeg har fått en flekk på halsen. Noen som vet hva det er ? Og hvilken behandling/ krem burde jeg brukeAnonymous poster hash: fccfd...2eb
Gjest Saxofon Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ser ut som et vanlig blåmerke. Er det ømt?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Ser ut som et vanlig blåmerke. Er det ømt? Hei takk for at du svarte. Nei er ikke ømt. Jeg føler ingen slags smerte eller noe sånt. Det kan ikke være blåmerke. Har hatt den i 5 månederAnonymous poster hash: fccfd...2eb
Gjest Saxofon Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Hei takk for at du svarte. Nei er ikke ømt. Jeg føler ingen slags smerte eller noe sånt. Det kan ikke være blåmerke. Har hatt den i 5 månederAnonymous poster hash: fccfd...2eb Ta en tur til legen Hvis det ikke er tørt,flasser osv så er det nok bare pigmenter men det vet han bedre enn oss på nett
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #5 Skrevet 28. april 2015 Ser ut som sopp. Vaske med fungoral. Kjøpes reseptfritt på apoteket. Anonymous poster hash: e7ef5...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå