Gå til innhold

flekk på halsen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har fått en flekk på halsen. Noen som vet hva det er ? Og hvilken behandling/ krem burde jeg bruke

Anonymous poster hash: fccfd...2eb

post-37809-0-36801400-1430175119_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet

Ser ut som et vanlig blåmerke. Er det ømt?

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som et vanlig blåmerke. Er det ømt?

Hei takk for at du svarte.

Nei er ikke ømt. Jeg føler ingen slags smerte eller noe sånt. Det kan ikke være blåmerke. Har hatt den i 5 måneder

Anonymous poster hash: fccfd...2eb

Gjest Saxofon
Skrevet

Hei takk for at du svarte.

Nei er ikke ømt. Jeg føler ingen slags smerte eller noe sånt. Det kan ikke være blåmerke. Har hatt den i 5 måneder

Anonymous poster hash: fccfd...2eb

Ta en tur til legen :) Hvis det ikke er tørt,flasser osv så er det nok bare pigmenter men det vet han bedre enn oss på nett

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som sopp. Vaske med fungoral. Kjøpes reseptfritt på apoteket.



Anonymous poster hash: e7ef5...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...