AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Vet ikke om dette er det riktig stedet og skrive om dette temaet, men viste ikke hvor jeg ellers skulle gjøre det. De to siste gangene jeg og samboer har hatt sex, har jeg følt ubehag under akten. Jeg har også blitt kvalm og uvel når vi ferdig. Kan dette ha noe med at livmortappen sitter for langt ned? Og hva betyr egentlig det? Er det sånn det skal være, eller er det ikke bra? Takk på forhånd! Anonymous poster hash: 3cfd5...8df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå