Gå til innhold

Begynne på ppiller, redd for hengebryster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente som for første gang har tenkt å begynne med p-piller. Har hørt brystene i enkelte tilfeller vokser et par størrelser.

En liten økning i størrelse hadde jo for all del vært fint det (er liten og tynn med små bryster nå), men jeg er redd de blir veldig store, og etter hvert vil begynne å henge.

Tyngdenraften vil jo ta i med tiden. I tillegg til dette, er jeg redd jeg får en økning på et par størrelser når jeg starter - og hvis jeg evt. slutter med p-piller eller bytter merke, vil noe hormongreier skje slik at brystene går tilbake til normal størrelse som nå. Og da vil jo huden være strekt ut, dermed henger de...

Noen med innspill/erfaringer?

Anonymous poster hash: e42b4...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene vokser ikke av p-piller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde engstet meg for blodpropp og fremtidig kreft, du engster deg for hengebryster.... Godt vi er forskjellige :) Det er ingen grunn til å engste seg for hengebryst etter bruk av p-piller.

Anonymous poster hash: dac32...681
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så klart bekymrer jeg meg for både kreft og blodpropp. Blodpropp ligger faktisk i familien min og noen av de nærmeste har dødd av blodpropp i hjernen. Men går ut fra at dette er noe legen spør om, og tar i betraktning ved anbefalning av P-piller?

Anonymous poster hash: e42b4...645

AnonymBruker
Skrevet

Mine bryster har ikke vokst av p-piller eller annen hormonprevensjon. Tror ikke det er vanlig at de vokser et par str.

Anonymous poster hash: fe836...357
Skrevet

Mine har ikke vokst i det hele tatt, har brukt Loette og nå microgynon pga blodpropp i nær familie.

Det hører vel uansett til sjeldenhetene at puppene vokser SÅ mye, så du kan nok trygt begynne! (med legens velsignelse selvfølgelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...