Gå til innhold

Pia Haraldsen som skriver for VG--Hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er hun?

Aldri hørt om dama før i Myuimis tråd på akt.saker.

Burde jeg visst hvem hun er?

Har spekulert i flere dager, så vær så snill. opplys meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hun er visstnok ganske pen og kjent, blant annet er hun i slekt med Sonja Haraldsen.

Dessuten skriver hun i VG. Og omtales/baktales på KG. Det går rykter om at KG-Petra skal byttes ut med VG-Pia.

Skrevet
Hun er visstnok ganske pen og kjent, blant annet er hun i slekt med Sonja Haraldsen.

Dessuten skriver hun i VG. Og omtales/baktales på KG. Det går rykter om at KG-Petra skal byttes ut med VG-Pia.

¨

Pen, kjent og i slekt med Sonja.

Ikke rart, jeg ikke har hørt om henne før....

Kan bli gøy når KG-Petra byttes ut med VG-Pia, så bra som hun skriver...

Skrevet

Eller "babe'en" i rosa kjole som poserte som om hun var på catwalken på vei inn til barndåp på slottet.

(Jeg trodde det var et nytt kyllingstunt!)

Skrevet

Tråden ryddet for usakligheter og drittslenging.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

hun er ikke i slekt med Sonja! det er moren som er gift med nevøen(?) til Sonja.Og ryktene skal ha det til at hun heter noe annet en PIa Haraldsen
Skrevet
hun er ikke i slekt med Sonja! det er moren som er gift med nevøen(?) til Sonja.Og ryktene skal ha det til at hun heter noe annet en PIa Haraldsen

trodde hun var niesen til Sonja jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Pias far er ikke i slekt med Sonja, men stefaren hennes er det. Da moren giftet seg tok hun navnet Haraldsen og dermed fikk Pia det navnet der fra. Så enkelt er det altså...

• 2 uker senere...
Gjest happyending
Skrevet

Hun er eksepsjonelt snobbete og skriver som en fjortis på kjendistripp, ikke så vanskelig å trekke konklusjoner da...

Diverse beskyldninger og klare hentydninger fjernet.

Tusenfryd - moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...