AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Har i et par ukers tid opplevd kløe og rødhet i underlivet, og har nettopp tatt mot til meg og bestilt meg legetime hos fastlegen min, synes det er veldig skummelt. Kommer fastlegen min til å henvise meg videre til en gynekolog? Hva kommer han til å gjøre på timen? Vil det bare bli snakking eller kan det hende han undersøker selv og jeg får en eventuell kur? Er forøvrig ganske ung, vil han informere foresatte om dette?Anonymous poster hash: f7bfe...476
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Det høres ut som en ordinær soppinfeksjon. Prøv stikkpiller og lokalbehandling ift salve i underlivet før du begir deg ut på legetimer. Anonymous poster hash: 8a449...afc 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Helt sikkert sopp, behandling selges reseptfritt på apoteket, se etter canesten og fllg instruksjonen på pakningen.Anonymous poster hash: 78ea5...343
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Tusen takk, da kjøper jeg Canesten og dropper legetimen. Setter stor pris på hjelpen Anonymous poster hash: f7bfe...476
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå