AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hei, Jeg mener det fantes en funksjon tidligere hvor man kunne sette opp at man ikke ønsket varsler når man fikk meldinger fra enkelte brukere i Facebook app'en. Noen som vet om dette fortsatt er mulig? Det er ikke verre enn at jeg ikke er så sugen på at sambo skal lese alle meldingene jeg og kompiser sender oss i mellom. Samtid elsker hun å sitte med min FB konto. Når det da kommer en ny melding så MÅ hun lese den, merker jeg synes det er ganske irriterende. Derfor kunne jeg tenkt meg og slått av at FB rapporterer at det har kommet en melding i det hele tatt.Anonymous poster hash: 415f8...f76
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Kan du ikke heller lage nytt passord slik at hun ikke kan logge inn på din facebookbruker..? Anonymous poster hash: feebc...2ec
super-s Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Hvorfor i alle dager sitter hun på din facebook og leser dine meldinger? Hadde aldri falt meg inn å snoke på andres facebook! Tipset om å skifte passord var dårlig da, for hun høres sjalu ut i utgangspunktet, og hvis du gjør det blir hun nok bare mer mistenksom. Har forøvrig ikke svar på spørsmålet ditt. 3
Sirah Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Hvorfor leser hun DINE meldinger i utgangspunktet? Hadde jeg aldri funnet meg i.... 1
mann_oslo_41 Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Hvorfor leser hun DINE meldinger i utgangspunktet? Hadde jeg aldri funnet meg i.... TS: hun synes vel det er gøy å se hva som skjer i min FB verden da, så er det litt Catch 22 det der. Sier du nei, så har du noe å skjule så da må man få se... Det 'eneste' som er irriterende med dette er at ordlyden kompiser i mellom er en annen en hva jentene finner naturlig. Hun kommer med innspill på formuleringer hun hadde syntes hadde vært 'hyggeligere' osv... Utrolig irriterende. :-) virkelig ingen som har en løsning på dette assa?
Sirah Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 TS: hun synes vel det er gøy å se hva som skjer i min FB verden da, så er det litt Catch 22 det der. Sier du nei, så har du noe å skjule så da må man få se... Det 'eneste' som er irriterende med dette er at ordlyden kompiser i mellom er en annen en hva jentene finner naturlig. Hun kommer med innspill på formuleringer hun hadde syntes hadde vært 'hyggeligere' osv... Utrolig irriterende. :-) virkelig ingen som har en løsning på dette assa? Jeg skal innrømme at jeg innimellom har lyst til å lese typen min sine meldinger jeg også, men jeg lar nå være... De har jo også en ordlyd som mest sannsynlig hadde gitt meg bakoversveis så like greit at jeg dropper det XD Skjønner godt at det irriterer deg. Tror ikke det finnes noen god løsning annet enn å nekte ho dessverre, men som du sier: Da tror hun nok at du har noe å skjule siden hun alltid har fått se tidligere....
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Jeg er jente da, men hadde typen sagt han ville lese meldingene mine så hadde jeg jo bare sagt at det er mellom oss jenter. Kan du ikke bare si at det er mellom dere? Hun har ikke rett på å få vite hva dere snakker om. Anonymous poster hash: b5f55...75c
maya86 Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Du muter jo bare samtalen i innstillinger for samtalen så popper den ikke opp lengre
Leini Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Man leser ikke andres meldinger eller brev. Det er en uting!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå