Gå til innhold

Blindtarmbetenelse


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig vond nede til høyre ved navlen

Begynte og kjenne det når jeg var ute og gikk

Kan gå noen minutter uten smerte også kommer den igjen

Kan det være Blindtarmbetenelse?

Anonymous poster hash: 91a44...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du feber?

Har du prøvd å klemme på området? Er det vondt når du klemmer? Eller når du slipper opp? Blir det vondt når du slipper opp kan det tyde på blindtarmbetennelse.

Det kan være du har fått en strekk i en muskel der. Det kan være luftsmerter. Blant annet. Umulig for oss å vite.

Har du feber og sterke magesmerter bør du komme deg på legevakta.

Skrevet

Om det er blindtarmsbetennelse ville du vist det! Det er så inni heeeelvettes vondt! Lå på gulvet å kravlet og skreik, kjørte til slutt på legevakten. Eneste stillingen jeg kunne være i var fosterstilling, så jeg ble plassert i baksetet som en ball. Fra legevakt var det rett på sykehus med ambulanse. Morfin var redningen, haha.

Jeg har vært gjennom en fødsel, og det var flisespikkeri i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...