AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Har veldig vond nede til høyre ved navlen Begynte og kjenne det når jeg var ute og gikk Kan gå noen minutter uten smerte også kommer den igjen Kan det være Blindtarmbetenelse?Anonymous poster hash: 91a44...bb3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Nja, det pleier vel oftest å være nokså konstant smerte? Du har ikke spist noe uvanlig? Er det vondt når du trykker på området? Ring legen imorgen om smertene er kraftige og ikke har gitt seg over natten. http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/blindtarmbetennelse-2182.html?page=1Anonymous poster hash: c95c2...51a
SiMa Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Har du feber? Har du prøvd å klemme på området? Er det vondt når du klemmer? Eller når du slipper opp? Blir det vondt når du slipper opp kan det tyde på blindtarmbetennelse. Det kan være du har fått en strekk i en muskel der. Det kan være luftsmerter. Blant annet. Umulig for oss å vite. Har du feber og sterke magesmerter bør du komme deg på legevakta.
Alja Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Om det er blindtarmsbetennelse ville du vist det! Det er så inni heeeelvettes vondt! Lå på gulvet å kravlet og skreik, kjørte til slutt på legevakten. Eneste stillingen jeg kunne være i var fosterstilling, så jeg ble plassert i baksetet som en ball. Fra legevakt var det rett på sykehus med ambulanse. Morfin var redningen, haha. Jeg har vært gjennom en fødsel, og det var flisespikkeri i forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå