Gå til innhold

Tann som plutselig må rotfylles...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg i romjula informerete tannlegen min om en tann med et "hakk", og han sier det ikke er av betydning, bare en del av tanna som er skrapt bort eller hva han sa....

Og jeg kommer tilbake nå, og den må rotfylles...

Er det ikke tannlegen som har tabba seg litt ut?

Det lille hakket kjentes med ett større og jeg tror det er en fylling som har forsvunnet ...

og nå etter romjula, som begynner å bli en stund siden er tanna svært smertefull, kan ikke ta på den en gang, så det er nok rotfylling på gang.

Har time på onsdag.

Er nok innerst inne min egen feil da, burde nok trosset tannlegen og brukt tid og penger og gått til han igjen, og kanskje unngått rotfylling og bare borret i tanna foR ente gang .. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne ha gått til en annen tannlege og hørt hans mening, ikke bare tatt den første meningen for god fisk.

AnonymBruker
Skrevet

Du kunne vel tatt deg en tur til tannlegen mellom nyttår og nå.

Anonymous poster hash: ec0c8...fb2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være at det da bare var et lite ubetydelig hakk som ikke gikk så langt inn i tanna, men at det i ettertid har ramlet av mer og så har bakterier kommet til og skapt problemer. En tannlege er jo ikke synsk, h*n kan jo bare uttale seg om hvordan ting ser ut akkurat når du er der, ikke nøyaktig hvordan det vil utvikle seg senere. Det er din jobb å kontakte tannlegen dersom ting forverrer seg, for eksempel om hakket kjennes større ut.

Anonymous poster hash: 52af7...b7f
  • Liker 1
Skrevet

Enig... Veldig fornuftige ord fra dere....

Huff, er nok min egen skyld.

Skal sies at jeg har et barn født 1.mars. Så hadde ikke vært så lett å gått rett før fødsel pga sånn trykk når man ligger i tannlegestolen, og at det ei heller er så lett å komme fra første tiden etter fødsel mtp amming.

Men jeg skal ikke skylde på tannlegen da, bare min flaks og ignoranse.. :(

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke det er din skyld :)

Man må jo kunne stole på tannlegen når han sier at alt er bra vel? Ellers er det jo bortkastede penger å gå dit. Evt kunne han bedt deg komme tilbake om det ble vondt, eller satt opp ny time for sjekk. (Selvom resultatet sikkert hadde blitt det samme)

Endret av Wonderbitch
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg i romjula informerete tannlegen min om en tann med et "hakk", og han sier det ikke er av betydning, bare en del av tanna som er skrapt bort eller hva han sa....

Og jeg kommer tilbake nå, og den må rotfylles...

Er det ikke tannlegen som har tabba seg litt ut?

Det lille hakket kjentes med ett større og jeg tror det er en fylling som har forsvunnet ...

og nå etter romjula, som begynner å bli en stund siden er tanna svært smertefull, kan ikke ta på den en gang, så det er nok rotfylling på gang.

Har time på onsdag.

Er nok innerst inne min egen feil da, burde nok trosset tannlegen og brukt tid og penger og gått til han igjen, og kanskje unngått rotfylling og bare borret i tanna foR ente gang .. :P

Ta ikke sorgene på forskudd. Det er ikke sikkert dette betyr rotfylling.

Anonymous poster hash: 30d73...0a7

Skrevet

Er alle tegn på rotfylling.. Men kan så klart være bare et veldig vondt hull.... Men føles som sist jeg måtte rotfylle, forøvrig tilsvarende tann på andre sida.. Makan ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...