Gå til innhold

Bilder fra iphone til mac - hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke mer plass på iphonen min så jeg må legge bilene over på pcen min (mac). Når jeg kobler til kommer det opp, men det er kun bildestrømmen jeg kan legge over på iphoto. I bildestrømmen ligger mange bilder som ikke er slettet og uredigert... Jeg vil ha over kamerarullen... men hvordan?

Setter utrolig stor pris på hjelp!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette så viktig??

Anonymous poster hash: e680f...213
Skrevet

Hvorfor er dette så viktig??

Anonymous poster hash: e680f...213

Jeg redigerer mye bilder på mobilen min, og synes det er veldig gøy. Er rett og slett en liten hobby. Har av den grunn mange bilder jeg har holdt på mye med, som jeg vil ha over på pcen.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har ikke mer plass på iphonen min så jeg må legge bilene over på pcen min (mac). Når jeg kobler til kommer det opp, men det er kun bildestrømmen jeg kan legge over på iphoto. I bildestrømmen ligger mange bilder som ikke er slettet og uredigert... Jeg vil ha over kamerarullen... men hvordan?

Setter utrolig stor pris på hjelp!!

Har du forsøkt med Bildeoverføring? (Det ligger i Programmer mappen eller du kan finne det ved å søke i Spotlight)

Jeg har ikke noe godt svar på hvorfor du ikke får det til å fungere med iPhoto - kan være at du må endre noen innstillinger enten på telefonen (iCloud?) eller når du synkroniserer med iTunes...

PS! Si fra om du ikke finner ut av det så kan jeg spørre forloveden min når han kommer hjem senere i kveld. Han er "nerden" i familien og har mye mer peiling enn meg.

Endret av Christiane_W
Skrevet

Hvis du kobler iPhonen din til Macen med en ledning og åpner iPhoto blir bildene overført automatisk, i hvert fall blir mine det. Mulig du må gjøre en innstilling i iPhoto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...