Gå til innhold

Koloskopi.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skal til sykehuset for å ta koloskopi. Hvem er det som tar dette? Legen eller radiografen? Var hos en radiograf sist gang og hadde oppi en slange der bak, er det samme som koloskopi? Husker ikke helt hva det het den gangen.

Anonymous poster hash: 1cc68...ae9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser at dette ble skrevet under samliv som er feil, bare å flytte posten til riktig sted.

Anonymous poster hash: 1cc68...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Som regel en spesialist i gastromedisin eller gastrokirurgi.



Anonymous poster hash: c9d43...d04
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en lege. Radiografen har sikkert gjort CT colon, der kontrastvæske settes opp og så tas det bilder.

Anonymous poster hash: 7329f...5d1

AnonymBruker
Skrevet

Koloskopi er en kamera-undersøkelse av tykktarmen. Du må tømme tarmen dagen før undersøkelsen, og legen vil gå inn i tarmen med et kamera via endetarmen. Har ingen ting med røntgen å gjøre.

Anonymous poster hash: 1a182...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...