AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Hei, skal til sykehuset for å ta koloskopi. Hvem er det som tar dette? Legen eller radiografen? Var hos en radiograf sist gang og hadde oppi en slange der bak, er det samme som koloskopi? Husker ikke helt hva det het den gangen.Anonymous poster hash: 1cc68...ae9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Ser at dette ble skrevet under samliv som er feil, bare å flytte posten til riktig sted.Anonymous poster hash: 1cc68...ae9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Som regel en spesialist i gastromedisin eller gastrokirurgi. Anonymous poster hash: c9d43...d04 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Det er en lege. Radiografen har sikkert gjort CT colon, der kontrastvæske settes opp og så tas det bilder.Anonymous poster hash: 7329f...5d1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Koloskopi er en kamera-undersøkelse av tykktarmen. Du må tømme tarmen dagen før undersøkelsen, og legen vil gå inn i tarmen med et kamera via endetarmen. Har ingen ting med røntgen å gjøre.Anonymous poster hash: 1a182...cd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå